خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان اصفهان:

شیعه بال‌های سرخ شهادت و سبز مهدویت را با محوریت ولی فقیه دارد/ شهدای جمهوری اسلامی در امتداد شهدای کربلا هستند

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد قیام عاشورا بوده، گفت: شیعه دو بال دارد، بال سرخ شهادت و بال سبز مهدویت که در مرکز این دو بال ولی‌فقیه قرار دارد و شیعه را به پرواز درآورده است.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۷۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار مهدی معصوم‌بیگی شب گذشته در نخستین یادواره سردار شهید نصرالله جورکش و 39 شهید نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر، شهادت را بزرگ‌ترین مرتبه کمال برشمرد و اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که از همه زیبایی‌ها و همه مطامع دنیا، از همه چرب و شیرینی‌های زمان خود می‌گذرند تا بتوانند به لقاءالله و جایگاه شفاعت برسند و در جوار حضرت حق قرار بگیرند.

وی افزود: در میدان نبرد کسی پیروز و موفق است که از جان بگذرد و دارای هدف حسینی باشد، پیروز دنیا کسی است که به دنیا دل‌بستگی نداشته و سرنوشتش را تغییر می‌دهد و در مکتب اباعبدالله الحسین بزرگ شده باشد، با چنین جوانانی که در هشت سال دفاع مقدس از امتحان خود سربلند بیرون آمدند و امروز نیز جوانانی در دفاع از حرم، شجاعانه و دلاورانه حضور دارند و تعیین سرنوشت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند اثر انقلاب اسلامی از مرزهای جمهوری اسلامی خارج نشود، ادامه داد: بزرگ‌ترین قدرت نرم ما در مقابل دشمن جلاد، برگزاری مراسمات عزاداری محرم و صفر و برنامه‌های یادبودی است که برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار می‌شود، این قدرت نرم است که امروز در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن در خط مقدم ایستاده و این تهاجم به خاطر اثر خون شهدا و مکتب امام نتوانسته اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه قدرت نرم ما به اندازه‌ای قابل نفوذ است که جمهوری اسلامی در مناطق دوردست طرفداران بسیاری دارد، اظهار کرد: اگر امروز می‌بینیم که قدرت و توان تعرض و جسارت به جمهوری اسلامی را ندارند به خاطر این است که دلاوری‌ها و شجاعت‌های جوانان رشید ایران را در هشت سال دفاع مقدس دیدند.

معصوم‌بیگی با اشاره به نظریات اندیشمندان غربی، تصریح کرد: شیعه دو بال دارد، بال سرخ شهادت و بال سبز مهدویت که در مرکز این دو بال ولی‌فقیه قرار دارد و شیعه را به پرواز درآورده است.

وی ابراز کرد: نظریه‌پردازان غربی بر این باورند که اعتقاد به عاشورا و شهادت، باور به جانبازی در راه اهداف، ریشه از کربلا دارد و نمی‌توانیم در باورهای مردم و نسبت به وجود منجی تردید ایجاد کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه دشمن باید بداند که این باورها 1400 سال است که در ذهن و جان مردم نقش گرفته و هرگز نمی‌توانند با این باورها مبارزه کنند، اذعان کرد: انقلاب اسلامی در امتداد قیام عاشورا بوده و شهدای جمهوری اسلامی در امتداد شهدای کربلا هستند.

وی در پایان تأکید کرد: باید نسبت به خانواده شهدا احترام و تکریم کرد، برگزاری این یادواره‌ها زنده نگه داشتن یادی از شهدای والامقام است و امیدوارم ما نیز در راه شهدا حرکت کنیم و خدمتگزار خوبی برای این مردم قدرشناس باشیم.

به گزارش فارس، نخستین یادواره سردار شهید نصرالله جورکش و 39 شهید نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر هم‌زمان با هفته گرامیداشت پلیس و مصادف با ایام محرم با حضور عموم مردم شامگاه گذشته در حسینیه بزرگ محله باولگان برگزار شد، در آغاز این مراسم فرمانده انتظامی استان در محل ستاد فرماندهی شهرستان خمینی‌شهر حضور پیدا کرد و از یادمان شهدای پلیس شهرستان رونمایی کرد.

همچنین در این یادواره از خانواده 40 شهید نیروی انتظامی و 18 شهید مدافع حرم شهرستان خمینی‌شهر با اهدای تندیس ویژه یادواره تجلیل شد.

ارسال نظرات