آیت الله رئیسی در جمع خانواده مدافعان حرم:

روحیه خطر کردن مهم‌ترین مولفه قدرت و امنیت کشور ماست/ سبک زندگی اسلامی معنویت‌زا است

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: روحیه خطر کردن مهم‌ترین مولفه قدرت و امنیت کشور ماست و اینکه دشمن به ما حمله نمی‌کند به دلیل ترس از مردان و زنان سلحشوری است که در حفظ ارزش‌های الهی جان خود را فدا می‌کنند
کد خبر: ۸۹۳۲۸۴۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز در جمع خانواده  مدافع حرم در تالار ولایت حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: مدافعان حرم مجاهدانی هستند که با تلاش، ایثار و اخلاص پیروزی‌های چشمگیری را رقم زدند.

وی با اشاره به تاکید رهبری نسبت به اندیشه و عمل انقلابی، عنوان داشت: بهترین درسی که می‌توان از عاشورا و امام حسین (ع) گرفت انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن است و اولین شاخصه انقلابی‌گری توجه به خدا است حتی گره گشایی از کار مردم در پرتو خداخواهی است.

رئیسی بیان داشت: جامعه سالم جامعه‌ای است که سنگ زیربنای آن توحید باشد و حق الله و حق الناس ادا شود و تمام روابطش بر مبنای دین، آموزه‌های دینی و عدالت اجتماعی باشد.

وی ادامه داد: سبک زندگی اسلامی معنویت‌زا است و در راس این سبک زندگی انسانیت است این در حالی است که سبک زندگی مادی معنویت زدا است.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: امروز بسیاری از جنایات به این دلیل است که حقوق اولیه انسان حتی از سوی کسانی که مدعی رعایت حقوق بشر هستند رعایت نمی‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: مکتب سیاسی امام پیوند معنویت و سیاست است، ولی همه مکاتب مغرب زمین که امروز حاکمیت دارند جدا کردن دین و معنویت از سیاست است و معتقدند که دینداری یک امر فردی است.

رئیسی اظهار داشت: روحیه خطر کردن مهم‌ترین مولفه قدرت و امنیت کشور ماست و اینکه دشمن به ما حمله نمی‌کند به دلیل ترس از مردان و زنان سلحشوری است که در حفظ ارزش‌های الهی جان خود را فدا می‌کنند و دولتمردان نیز باید قدر این نیروی انسانی مخلص و انقلابی را بدانند که البته این قدردانی نباید زبانی باشد بلکه در عمل باید پیاده شود.

وی افزود: هر کجا که به این نیرو‌های انقلابی میدان دادیم و کار با روحیه بسیجی اداره شد در آن عرصه موفق بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها