خبرهای داغ:

اعطا اثر برگزیده نقاشی هنرمند شاهرودی به فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: تابلوی برگزیده مسابقه نقاشی «هنر و احساس امنیت »هرمند شاهرودی به فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان اعطا گردید.
کد خبر: ۸۹۳۲۶۱۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری گفت: به دنبال فراخوان نمایشگاه نقاشی «هنر و احساس امنیت» از سوی فرماندهی نیروی انتظامی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود «انجمن هنر‌های تجسمی» به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.
آشوری افزود: همزمان با دومین روز از هفته نیروی انتظامی نمایشگاه نقاشی «هنر و احساس امنیت» در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود با ٢٣ اثر از بین ٦٠ اثر رسیده در گالری سیب مجتمع فرهنگی هنری مهر شاهرود گشایش یافت.
وی گفت: این اثر برگزیده «عنوان دوم» هنرمند شاهرودی در نمایشگاه نقاشی گالری سیب مجتمع فرهنگی هنری مهر شاهرود، در پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی در دیداری که مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان و مسوول امور هنری این اداره کل با فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان داشتند این اثر هنری به فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان اعطا شد.
آشوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی با مشارکت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شاهرود افزود: این اداره آمادگی دارد در مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های فرهنگی و هنری و ... با همکاری نیروی انتظامی با نگاه هنر و تاثیرگذاری آن در جامعه را برگزار نماید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار