خبرهای داغ:
مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا(ص):

امروز اگر کوتاه بیاییم ما را کشان کشان به جای اول و پائین‌تر از آن می‌برند/ مگر می‌شود با شیطان معامله کرد

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه فرماندهان و پیشکسوتان ایثار و شهادت در روزهای دفاع مقدس دنیا را پشت سر گذاشتند، با اشاره به سابقه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی، گفت: امروز برخی ما را به دنیا سفارش می کنند و اگر کوتاه بیاییم ما را کشان کشان به جای اول و شاید هم پائین‌تر از آن می‌برند.
کد خبر: ۸۹۳۰۶۸۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

امروز هیچ‌کس بهتر از مقام معظم رهبری مسائل را رعایت نمی‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمدجعفر اسدی امروز در مجمع فرماندهان و پیسکسوتان استان همدان در سالن انصار همدان اظهار داشت: شما پیشکسوتان ستارگان این انقلاب هستید.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) که فرمودند ما هر آنچه داریم از محرم و صفر و عاشوراست این یک فرهنگ است، افزود: امام(ره) ما را هدایت می کند و اگر می خواهید به فلاح و رستگاری برسید، مسیر این است.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه امنیت مثل نور خورشید باید برای همه مردم کشور باشد، گفت: کاخ‌هایی در اطراف شهرهای ما ساخته شده امثال تخت جمشید که بیش از ۲۰۰ سال ساخته شده اند که ماندگار نیستند.

وی با بیان اینکه شما پیشکسوتان جهاد و شهادت پرونده درخشانی را در طول عمر خود آفریدید، عنوان کرد: شما مردانگی کردید و از کشور و دین خود دفاع کردید و برخی از شما هنوز با جراحات جنگ به سر می‌برید و ستارگان دفاع مقدس ما هستید.

اسدی با اشار به دنیای مادی و اخروی تصریح کرد: اگر قرار باشد یکی از این دو دنیای خود را فدا کنیم باید وطن دنیایی را فدای وطن آخرت کنیم.

وی با بیان اینکه قریب ۴۰ سال گذشته رزمندگان ما برای وطن دوم که دنیای آخرت است، تلاش کردند تا آن را داشته باشند، با اشاره به اثرگذاری معنویات در دفاع مقدس تاکید کرد: در دفاع مقدس پیشانی بندهای «یا حسین(ع)»، «یا زهرا(س)» و «یا ابوالفضل(ع)» و توجه به همین معنویات بود که به پیروزی رسیدیم و رزمندگان ما را از میادین مین و اروند عبور داد و توانستیم افتخاراتی را در این چند سال خلق کنیم.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در ادامه با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: ما هنوز نتوانستیم آن وحدتی که امام(ره) انتظار داشت را در اوج خودش انجام دهیم.

وی با بیان اینکه شهید «صیاد شیرازی» راه خود را به خوبی پیمود و کاری کرد که شهادت به در خانه‌اش آمد، گفت: شهادت را با حساب و کتاب می دهند و هر کس تقوای الهی پیشه کند در هر کسوتی که باشد به آن می‌رسد.

اسدی خطاب به فرماندهان و پیشکسوتان ایثار و شهادت ادامه داد: در روزهای دفاع مقدس شما دنیا را پشت سرتان گذاشته بودید و روی شما به تقوا و آخرت بود، اما امروز برخی ما را به دنیا سفارش می کنند.

وی با بیان اینکه امروز اگر کوتاه بیاییم ما را کشان کشان به جای اول و شاید هم پائین‌تر از آن می برند، با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران اسلامی گفت: دشمنی آمریکا برمی‌گردد به زمان قبل از انقلاب و در آن زمان ما زیر یوق آمریکا بودیم و همه چیز ما را آنها کنترل می کردند.

مسئول بازرسی ویژه قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با بیان اینکه امروز هیچ‌کس بهتر از مقام معظم رهبری مسائل را رعایت نمی‌کند، افزود: اگر مقام معظم رهبری نبود خیلی از ما در برجام فریب می خوردیم مگر می‌شود با شیطان معامله کرد و دم از مذاکره زد.

وی تصریح کرد: در روز روشن پول ما را می خورند و تهدید می کنند اما کسی نفس نمی‌کشد در حالی که کشوری مانند کره شمالی موشک خود را امتحان می کند اما آمریکا نمی تواند هیچ حرفی بزند.

اسدی همچنین ابزار داشت: وحدت بسیار اهمیت دارد و شما رزمندگان که برای حفظ اسلام و کشور زحمت بسیاری کشیدید باید با یکدیگر وحدت داشته باشید و خداوند به این مسئله امر کرده است.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که از ولایت فقیه دفاع کنیم چراکه این اصلی است که توانسته ما را از بسیاری مسائل و مشکلات نجات دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات