خبرهای داغ:
فرزند شهید «همدانی» با بیان اینکه شهید «همدانی» یک مدیر فرهنگی است که باید ابعاد شخصیتی ایشان به خوبی در بین مردم تبیین شود، گفت: می‌طلبد اصحاب رسانه نسبت به معرفی ابعاد فرهنگی شهید «همدانی» ورود داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۱۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

اصحاب رسانه نسبت به معرفی ابعاد فرهنگی شهید «همدانی» ورود داشته باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، وهب همدانی در حاشیه دومین مراسم سالگرد شهید «حاج حسین همدانی» در جمع خبرنگاران با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید «همدانی» اظهار داشت: ایشان نسبت به افراد رده بالای خود به صورت سلسله مراتبی برخورد می کرد و هیچ گاه رفتار تملق‌آمیز نداشت.

وی با بیان  اینکه سردار «همدانی» نسبت به افراد رده پایین و زیردستان خود متواضع و افتاده حال بود، گفت:  رفتار شهید بزرگوار با زیر دستان به نحوی بود که اگر  شخصی شناختی نسبت به این شهید والامقام نداشت هیچ‌گاه تصور نمی کرد که ایشان از فرماندهان عالی رتبه نظام اسلامی است.

فرزند شهید «همدانی» با اشاره به ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی سردار «همدانی» عنوان کرد: ایشان یک مدیر فرهنگی است که باید ابعاد شخصیتی ایشان به خوبی در بین مردم تبیین شود.

وی اضافه کرد: می‌طلبد اصحاب رسانه نسبت به معرفی ابعاد فرهنگی شهید «همدانی» ورود داشته و گزارشات خوبی  تهیه کنند که این زمینه بسیار جای کار دارد.

همدانی با اشاره به  محتوای  کتاب «ساعت 16 به وقت حلب» با بیان اینکه در این کتاب 65 خاطره در موضوعات مختلف از سردار«همدانی» به چاپ رسیده است، تصریح کرد: باید هرچه بیشتر در این زمینه ورود داشته و اقدام به معرفی شهید و تبیین ابعاد شخصیتی ایشان کنیم.

وی به فعالیت بنیاد فرهنگی و هنری سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» اشاره و تاکید کرد: هسته اولیه این بنیاد از همرزمان و مریدان شهید «همدانی» تشکیل شده  اما ادامه و استمرار کار بنیاد نیاز به همکاری و ورود جوانان دارد.

فرزند شهید همدانی با بیان اینکه کار برای شهدا کار دلی است، گفت: نمی شود با نگاه مادی برای شهدا کار کرد و باید همچون شهید «حججی» برای آن وقت گذاشت و سختی‌ها را تحمل کرد.

وی با تاکید بر لزوم وورد جوانان در ترویج فرهنگ ایثارو شهادت تصریح کرد: جوانان اگر می خواهند در این مسیر حرکت کنند باید بدانند انتقال فرهنگ و شهادت کار کمی نیست.

همدانی با بیان اینکه تبیین ابعاد فرهنگی شهید «همدانی» و انتقال فرهنگ و شهادت رسالت زینبی است، یادآور شد:  بانوان بهتر از آقایان در این زمینه می توانند ورود داشته و تاثیرگذار باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز  برای معرفی شهید «همدانی» افرادی می خواهیم که اطلاعت خوبی کسب کرده و در مورد تاریخ شفاهی و نحوه کار مطالعه کنند تا بتوانند تحلیلگر باشند و مطالب خوب و مفیدی استخراج کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات