خبرهای داغ:
يكي از اعضای مدافع وطنی سوریه عنوان کرد

ولایت‌فقیه نعمت الهی برای پاسداشت اسلام در دوران غیبت

يكي از اعضای مدافع وطنی سوریه گفت: ولایت فقیه نعمتی الهی برای پاسداشت اسلام و ولایت ائمه(ع) در دوران غیبت است و با همین نعمت ولایت است که در سوریه پیروز شد، همانگونه که در عراق و لبنان پیروز شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۵۵۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

ولایت‌فقیه نعمت الهی برای پاسداشت اسلام در دوران غیبتبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محسن خزلی امروز در دومین سالگرد شهادت سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» اظهار داشت: امروز افتخار می‌کنم که در همدان هستم تا از دلاورمردی‌های «حاج حسین همدانی» سخن بگویم.

وی با بیان اینکه همه پیروزی‌هایی که در این 6 سال داشتیم از برکات امام خمینی(ره) است، ابراز داشت: اولین گروه‌های مقاومتی که در سوریه در کنار نیروهای ارتش شکل گرفت به دست سید حسن نصراله بود که از شاگردان امام خمینی(ره) بودند.
این مدافع حرم آل الله(ع) تصریح کرد: اولین کسی که برای تشکیل نیروهای مقاومت و ارتش به ما پیوست شهید «همدانی» بود.

وی در ادامه افزود: شخصیت شهید «همدانی» آمیزه ای از درستکاری، اقتدار و اعتماد به ائمه اطهار(ع) بود و زمانی که محاسن سفید او را می دیدم به یاد «حبیب ابن مظاهر» می افتادم.

خزلی عنوان کرد: شهید «همدانی» به ما قدرت و عزت بخشید تا با وجود کمی نیروهایمان در مقابل دشمنان مقاومت کنیم.

وی گفت: تعداد شیعیان سوریه بیش از ۳۰۰ هزار نفر نیست و تاکنون ۷ هزارشهید تقدیم کرده ایم و متجاوزان تروریستی حتی یک نقطه از سوریه را نتوانستند، تصرف کنند.

این مدافع حرم تاکید کرد: این روحیه بالا در میان شیعیان سوریه برگرفته از عاشورای امام حسین(ع) و مکتب امام خمینی(ره) و نیروها و رزمندگان سپاه پاسداران و در رأس آنها شهید «حاج حسین همدانی» و «حاج قاسم سلیمانی» و نیروهای لبنانی و حزب الله تابع ولی فقیه است.

وی ابراز داشت: ارزش خون به آن چیزی است که با خون از آن پاسداری می‌شود و اگر با خون از حریم خدا دفاع شود ارزش خون، دنیاست و همچنین اگر با خون از آن پاسداری شود ارزش خون، خداست.

خزلی با اشاره به اینکه کسانی که امروز در سوریه می جنگند با فرزندان شمر و عمربن سعد می جنگند، گفت: ما بر این باور هستیم که فرزندان انبیاء برترند و آنکه در سوریه می جنگد خونخواه امام حسین(ع) است.

این مدافع حرم با بیان اینکه هدف از همه این جنگ‌ها تهران و قم است زیرا سوریه خط مقدم ایران است، افزود: شهید «همدانی» از جمله کسانی است که به خونخواهی امام حسین(ع) پرداخت و از جمله کسانی است که زمینه ساز ظهور امام دوازدهم(عج) است.

وی گفت: ما در فراق این شهید بزرگوار اندوهگین هستیم و در فراق آنهایی که به آسمان رفتند تا به ما درس ایمان و بزرگی بیاموزند و ما برای آنها خوشحال هستیم از آن رو که در کنار سالار شهیدان سیدالشهدا(ع) زنده هستند.

خزلی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: ولایت فقیه نعمتی الهی برای پاسداشت اسلام و ولایت ائمه(ع) در دوران غیبت است و با همین نعمت ولایت است که در سوریه پیروز شد، همانگونه که در عراق و لبنان پیروز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار