خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان:

مغرضان بیهوده برای ایجاد چنددستگی در نیروهای مسلح تلاش نکنند/ سپاه آماده هرگونه همکاری با نیروی انتظامی است

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان، خطاب به رسانه‌های معاند که همواره در رفتار مغرضانه خود در پی نشان دادن چنددستگی بین نیروهای مسلح ایران هستند، گفت: وحدت نیروهای مسلح زیر نظر فرمانده معظم کل قوا در دنیا و منطقه زبانزد خاص و عام است.
کد خبر: ۸۹۳۰۳۰۶
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرتیپ دوم پاسدار مجتبی فدا، در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان اصفهان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در آموزشگاه علمی تخصصی شهید بهشتی ناجا در گفتگویی با تبریک هفته نیروی انتظامی به غیور مردان و زنان مشغول خدمت در این نیرو اظهار کرد: مراسم امروز نمایش همدلی،‌ وحدت و همکاری نیروهای مسلح بود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه این اتحاد در تأمین امنیت مثال‌زدنی کشور مقتدر ایران اسلامی نقش مؤثر دارد، گفت: بسیج نیز در مبحث پشتیبانی و کمک به نیروی انتظامی نقش بی‌نظیری دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: هفته نیروی انتظامی منشأ خیروبرکت برای همگان باشد و کارکنان این نیرو بتوانند همچون گذشته باصلابت مأموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهند.

سردار فدا خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمک به نیروی انتظامی از هیچ کمکی فروگذاری نمی‌کند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خطاب به رسانه‌های بیگانه و معاند که همواره در رفتار مغرضانه خود در پی نشان دادن دروغین چنددستگی بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: وحدت نیروهای مسلح زیر نظر فرمانده معظم کل قوا در تمامی دنیا و منطقه زبانزد خاص و عام است.

ارسال نظرات