استاندار خراسان رضوی:

نیروی انتظامی بیشترین سهم را در برقراری آرامش دارد

استاندار خراسان رضوی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مشهد گفت : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی سرافراز و سربلند بیشترین سهم را در برقراری آرامش داخلی و امنیت خارجی دارد
کد خبر: ۸۹۲۹۹۶۲
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح مشهد گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی سرافراز و سربلند بشترین سهم را در برقراری آرامش داخلی و امنیت خارجی دارد، فراتر از مرز‌ها عمل کرده و در حفظ استقلال کشور موثر بوده است.

وی افزود: با توجه به ناامنی حاکم بر کشور‌های منطقه، ایران از موقعیت امنیتی خوب و مثال زدنی برخوردار است و این نعمت امنیت را بیش از گذشته پاس می‌داریم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این امنیت در سایه از جان گذشتگی فرزندان انقلاب و تلاش نیرو‌های مسلح حاصل شده است.

رشیدیان به مرزبانی در طول ۹۰۰ کیلومتر مرز‌های این استان با کشور‌های همسایه اشاره و بیان کرد: امنیت مرز‌ها نیز به خوبی توسط مرزبانان غیور تامین شده و با هرگونه قاچاق و تجاوز مرزی با قدرت برخورد می‌شود.

وی گفت: مشهد با جمعیت سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری خود و ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر سالانه که دو میلیون نفر آنان مسافران خارجی هستند از شرایط ویژه‌ای برخوردار است. به رغم وجود امنیت خوب و مطلوب در این کلانشهر همراهی تمامی دستگاه‌های مرتبط برای ارتقای امنیت آن ضروری است.
 
مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان رضوی، به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور استاندار خراسان رضوی، رئیس دادگستری استان و جمعی از مسئولان و مقامات کشوری و لشکری در مشهد برگزار شد.

هفته گرامیداشت نیروی انتظامی از ۱۴ مهر ماه آغاز شده است. در طول این هفته برنامه‌های مختلف نظیر صبحگاه مشترک با حضور اعضای شوای تامین استان، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از قاریان قرآن کریم، تماس روزانه با مردم از طریق سامانه ۱۹۷ و ملاقات با مسئولان قضایی، ائمه جمعه و جماعات و هیات‌های مذهبی و نیز دیدار و نشست با اصناف برگزار می‌شود.
 
همچنین در پایان مراسم از بازنشستگان و پیشکسوتان نیروی انتظامی در خراسان رضوی تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها