خبرهای داغ:

آئین تکریم و معارفه شهردار دولت آباد برگزار شد

طی آئین تکریم و معارفه، از زحمات رضا اخوان شهردار سابق دولت آباد و رضا طغیانی سرپرست شهرداری تقدیر و حمیدرضا فدایی به عنوان شهردار شهر دولت آباد معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۲۹۸۰۵
|
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ پس از بررسی های صورت گرفته توسط اعضای شورای اسلامی شهر دولت آباد از بین گزینه های مورد نظر، شهردار شهر انتخاب و معرفی شد.

آئین تکریم و معارفه شهرداران سابق و جدید شهر دولت آباد با دعوت شورای شهر و حضور اقشار مختلف شهروندان، فعالان بخش های مختلف و مسئولان استانی و شهرستانی از جمله معاون عمرانی استانداری، مدیر کل دفتر امور شهری، حجت الاسلام و المسلمین محمودآبادی امام جمعه شهر دولت آباد، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم برخوار در مجلس شورای اسلامی، رییس خانه صنعت و معدن استان، مدیران و مسئولان اجرایی و تعدادی از اعضا شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای شهرستان، در سالن همایش فرمانداری برخوار برگزار شد و طی آن از زحمات رضا اخوان شهردار سابق دولت آباد و رضا طغیانی سرپرست شهرداری تقدیر و حمیدرضا فدایی به عنوان شهردار شهر دولت آباد معرفی شد.

برخی از سوابق کاری حمیدرضا فدایی فعالیت به عنوان شهردار یزدان شهر (نجف آباد)، مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری شاهین شهر، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین شهر، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری فولادشهر، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری نجف آباد، مسئول فضای سبز پارک جنگلی ناژوان و کوهستانی صفه، مشاور مالی اداری شهرداری نجف آباد، عضو شورای تاکسیرانی شهرداری های شاهین شهر و نجف آباد، رئیس هیئت مدیره سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری های شاهین شهر و نجف آباد و … است.

فرماندار شهرستان برخوار در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات هفت ماهه رضا اخوان، در سخنانی کوتاه ضمن گرامیداشت ایام محرم و فرا رسیدن روز و هفته نیروی انتظامی؛ به نقش شهرداری ها در ارائه خدمات عمومی به مردم اشاره و با برشمردن ظرفیت ها و نیازهای مرکز شهرستان، اظهار امیدواری کرد: شهردار و شورای جدید با اتخاذ رویکرد سازنده و ریل گذاری مناسب زمینه تحرک شهرداری و کاهش مشکلات را فراهم کند.

اسفندیار تاجمیری در ادامه ضمن تجلیل از خدمات اعضای شورا و شهردار سابق؛ از شهردار جدید خواست با همکاری اعضا شورا در زمینه بهبود و ترمیم موقعیت شهر؛ در افکار عمومی و اداری، باز تعریف تعامل، تالیف قلوب شهروندان، فعال کردن فرصت های موجود شهر و تقویت سرمایه گذاری تلاش کنند.
وی با اعلام این که تاکنون مجموعه نیازمندی های کلان زیربنایی شهرستان به همراه پیشنهادهای اجرایی در قالب ۱۰ مورد مکاتبه تنظیم و برای استانداری ارسال شده است؛ از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری درخواست کرد، توجه ویژه‌ای به این خواسته ها و پیشنهادها داشته باشند.
فرماندار شهرستان برخوار در پایان آمادگی مدیریت شهرستان را برای همکاری و مساعدت با اعضای شورا و مدیریت شهری در مرکز شهرستان و شهر های تابعه اعلام کرد.

ارسال نظرات