خبرهای داغ:
فرمانده بسیج ادارات استان همدان:

بسیج ناجی منطقه است/ جوانان جنگ نرمی امروز «همت»ها و «باکری»های زمان هستند

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به نیروی بسیج گفت: بسیجی که امام برای این قرن معاصر تعریف کرد امروز ناجی منطقه شده و به کمک سوریه آمده است.
کد خبر: ۸۹۲۹۳۹۳
|
۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

بسیج امروز ناجی منطقه است/ جوانان جنگ نرمی امروز «همت»ها و «باکری»های زمان هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ احد امیری در جمع خانواده‌های شهدا و جانبازان شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تسلیت ایام سراسر حزن و اندوه امام حسین(ع) اظهار داشت: دفاع مقدس یادآور سال‌های عزت و آزادگی مردان و زنانی است که ایستادگی کردند تا تاریخ یک پازل گم نشدنی از خود را بر تارک افتخار ایران منقش کند و همیشه به آن افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا ولی نعمتان این انقلاب هستند، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی در جغرافیای سیاسی منطقه توسط امام خمینی(ره) طرحی نو ایجاد شد و این قطار در مسیر دیگری قرار گرفت و با شتاب بیشتری به حرکت درآمد.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه قافله سالار و علمدار و ناخدای این کشتی انقلاب در طوفان امام خمینی(ره) بود، بیان کرد: امام(ره) با اقتدار و حکمت خود کاری عاشورایی و جهان خفته را در مسیر انسانیت متعالی کرد.

وی ادامه داد: کسانی که همانند زالو سال‌ها از سرمایه‌های این نظام استفاده کرده بودند با سخت شدن شرایط برایشان از مملکت خارج شدند و به محض رسیدن به سرزمین منحوس خود طرح نویی را برای تغییر پازل‌های منطقه طراحی کردند و آمریکا سردمدار آنها بود.

امیری ابراز داشت: در کاخ سفید طرحی آوردند مبنی بر اینکه تا انقلاب ایران در مراحل اولیه است و تثبیت نشده باید آن را برای همیشه از بین برد و با همین دیدگاه صدام را آموزش دادند و دو سال تجهیز کردند تا به ارتش کلاسیک و برتر منطقه تبدیل شود.

وی یادآور شد: این شرایط در حالی بود که از داخل صداهایی شنیده می‌شد که می‌گفت ارتش را منحل کنیم و به ارتش توحیدی بی‌طبقه برسانیم.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه جنگ تحمیلی یک ناتوی نابرابر و تجمع بلوک شرق و غرب علیه ایران اسلامی بود، تصریح کرد: امام(ره) با تأسی به حضرت اباعبدالله(ع) و دید عاشورایی عقبه این کار را رصد کردند.

* امروز با مجاهدت‌ها و مقاومت شهدا اسلام ابرقدرت است

وی با اشاره به وضعیت داخلی ایران در آن دوران افزود: جنگ زمانی آغاز شد که ما سلاح و عقبه نظامی نداشتیم و فرماندهان نظامی منسجم نبودند و هنوز سپاه شکل نگرفته بود و فقط یک برتری نسبت به دشمن داشتیم که آن جمعیت و وسعت جغرافیای ما بود.

امیری یادآور شد: صدام در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دنیا گفت 6 روز آینده در تهران با همین گروه مصاحبه میکنم و پیروزی خود را بر ایرانی‌ها جشن می گیریم و این خوابی بود که هرگز در منطقه تعبیر نشد  و 6 روزه تبدیل به مقاومت هشت ساله شد.

وی تصریح کرد: امام(ره)که عقبه را دید که 48 کشور علیه ما ناتو کرده‌اند نام آن را جنگ جهانی گذاشت و برای مقابله با جنگ جهانی فرمولی لازم است و آن اعلام جهاد است چراکه آموزه‌های دین ما جهاد را بابی برای مومنان  خاص خود قرار داده است بنابراین امام(ره) اعلام جهاد کفایی کرد و فرمان ایشان انجام شد.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه 31 شهریور ماه که دشمن با ارتش کلاسیک خود حمله کرد و پشت دروازه‌های خرمشهر آمد مردم خرمشهر 36 روز از نوع فرمول «آتش به اختیار» مقاومت جانانه کردند.

وی با اشاره به نیروی بسیج تصریح کرد: بسیجی که امام برای این قرن معاصر تعریف کرد امروز ناجی منطقه شده و به کمک سوریه آمده است.

امیری با بیان اینکه قدرت ما در دفاع مقدس یک محور آسمانی به نام بت‌شکن قرن امام خمینی(ره) بود، گفت: ایشان افرادی را تربیت کرد که وقتی فرمان جهاد می‌دهد سر از پا نشناخته و به جبهه‌ها سرازیر شدند و خاک‌های گرم و تب‌دار جنوب و غرب کشور را مأوای آسمانی خود قرار دادند.

وی یادآور شد: امروز نیز همان افراد به مدیران عالی، ارزشمند، پرتوان، بصیر، دنیا دیده و شجاع در برابر غدارهای زمانه تبدیل شده‌اند که ابرقدرت را شکست دادند و ابرقدرت شدند.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان با اشاره به اینکه امروز با مجاهدت‌ها و مقاومت شهدا اسلام ابرقدرت است، گفت: همه ما مدیون شهدا و فرزندان شهدا هستیم که طعم بی پدری را تا امروز با خود دارند.

* شهدا آمدند تا در این عصر وانفسا ناجی ما و فرزندان ما باشند

وی با بیان اینکه خانواده‌های شهدا ولی نعمتان ما هستند، که امروز نیز بی مدعا در حال خدمت رسانی هستند، افزود: عاشورایی‌ترین مردانی که می‌شد روی خاک بیایند و در رکاب امام(ره) عملیات کنند همین شهدا بودند.

امیری با بیان اینکه در جنگ تحمیلی همت مردان و یک صف آهنین از اراده‌های پولادین در برابر دشمنان ایستاد، ابراز داشت: کسانی که وارد دفاع مقدس شدند به تعبیر امام(ره) سه دسته بودند، یک عده به فیض شهادت رسیدند(حدود 230 هزار نفر)، یک عده آزاده و یک عده نیز جانباز شدند که گاه نسبت به آنها بی‌مهری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما مدیون جوانان امروز هستیم، عنوان کرد: گاه گذشته خود را با فخر و عزت برای آیندگان تعریف نمی‌کنیم که بفهمند به چه قیمتی این انقلاب به دست آنها رسیده است.

فرمانده بسیج ادارات استان همدان تصریح کرد: اگر جوانان ما توجیه شوند همین‌ها «همت»ها و «باکری»های زمان هستند و همین جنگ نرمی‌ها کسانی هستند که در سوریه به آن زیبایی مبارزه می‌کنند و جلوی داعش را می گیرند و «حججی» می‌شوند اما باید کثرت داشته باشد.

وی با بیان اینکه وقتی داعش حمله کرد 450 علمدار از همدان برای مقابله رفتند، افزود: 14 علمدار آسمانی شدند و شهید «سیدمیلاد مصطفوی» را قطعه قطعه و مُثله کردند اما شاید ما هنر نداشتیم که آنها را معرفی کنیم.

امیری با بیان اینکه این شهدا آبروهای نظام هستند، گفت: شهدا آمدند تا در این عصر وانفسا ناجی ما و فرزندان ما باشند.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر توجه به جانبازان خاطرنشان کرد: هزاران خاطره زیر خاک رفت و ما هنرمند نبودیم که این‌ها را جمع و کتاب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات