خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه آتش به اختیار یک واژه دینی است که ریشه آن در ادبیات تاریخی کهن اسلام است، گفت: آتش به اختیار اتاق فکر دشمن را خلسه برده و ضربات بسیار محکمی از آن خورده اند .
کد خبر: ۸۹۴۸۲۱۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳

آتش به اختیار اتاق فکر دشمن را خلسه برده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ احد امیری در جلسه شورای همفکری قشر بسیج کارمندی شهرستان نهاوند در جمع روسای ادارات این شهرستان بیان داشت: امروز ایران اسلامی به وجود مردان و زنان مجاهدی که امروز ایفاگر نقش اصلی خود یعنی حضور همه جانبه در صحنه های اصلی ناب انقلاب هستند، می بالد .

وی گفت: اگر طوفانی که امروز دشمن در سرزمین اعتقادی ما به شکل مصنوعی طراحی و راه اندازی کرده است، مدیریت نشود و اتفاقی بیفتد تلفات و خسارات بسیاری رخ خواهد داد.

مسئول بسیج ادارات استان همدان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص آتش به اختیار گفت: اگر واژه آتش به اختیار در این عصر از بدنه اصلی حرکت عاشورایی مردم گرفته شود قطع به یقین آثار خود را به جا خواهد گذاشت.

وی افزود: زمانی که این واژه در فضای اجتماعی انتشار پیدا کرد بسیاری از افراد به جای تبیین درست این واژه آن را به حاشیه بردند و ادبیات ناموزونی برای آن به کار بردند و مقداری نیز تقلیل کردند و شأن کلمات را در حد خود تفسیر کردند .

امیری با بیان اینکه آتش به اختیار یک واژه دینی است که ریشه آن در ادبیات تاریخی کهن اسلام است، افزود: آتش به اختیار اتاق فکر دشمن را خلسه برده و ضربات بسیار محکمی از آن خورده اند .

وی ادامه داد: آتش به اختیارها عموماً برای برون رفت از وضعیت فعلی و رسیدن به وضعیت مطلوب طراحی شده است و ریشه آن در قرآن سوره سباء آیه ۴۶ آمده است .

مسئول بسیج ادارات استان همدان اظهار داشت: امروز در ادارات ما که باید نام آنها را ادارات عاشورایی گذاشت لبه جلویی منطقه خدمتگذاری به مردم هستند اگر در مسیرهایی که به آنها واگذار می شود به فشارهای اقتصادی، اجتماعی و...  برخورد کردند و به بن‌بست رسیدند باید سدهای متراکم جنود شیطانی را بشکنند و به جلو بروند .

وی گفت: در ادارات نظام انقلاب اسلامی باید سه هدف اداره تراز اسلامی، مدیر تراز انقلاب و کارمند تراز انقلاب را دنبال کنیم.

امیری بیان داشت: اگر اداره ای تراز انقلابی داشته باشد یعنی مدیر و کارمندان آن تراز انقلابی دارند انقلابی که امروز ترازش مرزهای جغرافیایی دشمن را در نوردیده ودر سرزمین های خیلی دور به عنوان یک نماد از آن یاد می کنند و امروز همه آزادیخواهان جهان گرد محور تربیتی انقلاب راهشان را پیدا می‌کنند .

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه خانواده ها سرمایه های بی نظیر ادارات هستند، گفت: خانواده اولین رکن در اسلام است و باید به آنها توجه ویژه کرد چراکه آنها مشوقین بسیار خوبی برای کارمندان هستند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات