خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند عنوان کرد

عدم تخصیص به موقع اعتبارات موجب طولانی شدن روند پروژه ایستگاه راه‌آهن فیروزان

فرماندار نهاوند گفت: کمبود و عدم تخصیص به موقع اعتبارات موجب طولانی شدن روند پروژه ایستگاه راه‌آهن فیروزان شد و همین امر باعث شد این پروژه به موقع تکمیل نشود.
کد خبر: ۹۰۲۲۳۰۹
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

عدم تخصیص به موقع اعتبارات موجب طولانی شدن روند پروژه ایستگاه راه‌آهن فیروزانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در حاشیه بازدید از ایستگاه فیروزان در بخش خزل شهرستان نهاوند بیان داشت: کمبود و عدم تخصیص به موقع اعتبارات موجب طولانی شدن روند پروژه ایستگاه راه‌آهن فیروزان شد و همین امر باعث شد این پروژه به موقع تکمیل نشود.

وی افزود : در حال حاضر نمازخانه، سرویس بهداشتی و غیره در این ایستگاه تکمیل نشده که البته پیمانکار این پروژه در حال انجام کار در این ایستگاه است و وعده داده که تا ۴۵ روز آینده این پروژه‌های نیمه‌کاره را به طور کامل تکمیل کند و ایستگاه راه‌آهن فیروزان را به راه‌آهن غرب کشور تحویل دهد.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: همچنین سیستم کنترل این ایستگاه باید به صورت خودکار باشد که در حال حاضر این کنترل توسط شخص صورت می‌گیرد که البته پیمانکار پروژه در حال انجام کار در این بخش است و مقرر شده طی ۴۵ روز آینده سیستم کنترل این ایستگاه راه‌آهن نیز به صورت خودکار و اتوماتیک درآید.

وی تصریح کرد: این ایستگاه به بهره‌برداری رسیده است اما بلیت رفت و برگشت توسط راه‌آهن کرمانشاه صادر می‌شود و رسماً اسمی از ایستگاه راه‌آهن فیروزان در سایت صدور بلیت نیست که تا اوایل تابستان نیز این ایستگاه به سایت صدور بلیت راه‌آهن غرب کشور اضافه می‌شود و ایستگاه خودش می‌تواند بلیت رفت و برگشت صادر کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار