خبرهای داغ:
سردار مجیدی عنوان کرد

تربیت فرماندهان در طراز انقلاب اسلامی از ماموریت‌های سپاه

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه تربیت فرماندهان در طراز انقلاب اسلامی از ماموریت های سپاه است، گفت: فعالیت در بسیج بسیار گسترده و متنوع است که می‌طلبد با برنامه‌ریزی مدون و تاثیرگذار در جامعه نقش الگوسازی بسیج را ترسیم کرد.
کد خبر: ۸۹۲۸۸۸۶
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

تربیت فرماندهان در طراز انقلاب اسلامی از ماموریت‌های سپاهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در آیین معارفه جانشین سپاه استان همدان در جمع مسئولین، خانواده شهدا و رزمندگان و کارکنان سپاه انصارالحسین(ع) اظهار داشت: اگر امروز توفیقی در سپاه و بسیج وجود دارد به برکت خون پاک شهدای دفاع مقدس ومدافع حرم است.

وی افزود: تیپ 32 انصار الحسین(ع) در زمان جنگ دارای فتوحات بزرگی بود و شهدای عزیزی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان  تصریح کرد: این تیپ امروز نیز رزمندگانی انقلابی تربیت کرده و یک نمونه آن که از شاگردان سردار شهید «همدانی» است امروز به عنوان جانشین سپاه استان معرفی شد.

وی اضافه کرد: امروز تیپ 32 توانسته است با تربیت فرماندهان موفق در جبهه مقاومت و در مرزهای کشور، امنیت را برای ایرانی اسلامی به ارمغان آورد.

سردار مجیدی در پایان سخنانش با بیان اینکه تربیت فرماندهان در طراز انقلاب اسلامی از ماموریت های سپاه است، خاطرنشان کرد: فعالیت در بسیج بسیار گسترده و متنوع است که می‌طلبد با برنامه‌ریزی مدون و تاثیرگذار در جامعه نقش الگوسازی بسیج را ترسیم کرد.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات