خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا عنوان کرد
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا گفت: علامه«سیدمحمدحسین طباطبایی» از ستارگان آسمان نشر و استحکام بخش احکام و تعالیم اهل بیت (ع) بود که با تألیف ارزشمند خود تفسیر المیزان خلأ علمی مهمی را در جهان اسلام رفع کردند.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۶۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

علامه«طباطبایی» از ستارگان آسمان نشر و استحکام بخش احکام و تعالیم اهل بیت (ع)به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همایش علمی مرزبان وحی و خرد با موضوع گرامیداشت مقام علمی علامه «سیدمحمدحسین طباطبائی» در دانشگاه بوعلی سینا با حضور آیت الله احمدی، از شاگردان علامه طباطبائی و همچنین آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان، آیت الله عابدینی استاد حوزه علمیه قم و خجسته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین در سالن شهید ایزدی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا در این همایش ضمن خیر مقدم به میهمانان گفت: خداوند را شاکریم که توفیق پیدا کردیم در مراسم این علامه گرانقدر حضور داشته باشیم.
حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به نقش علامه طباطبایی گفت:  دانشگاه بوعلی سینا مفتخر است که زمینه‌ای به وجود آمده تا با بزرگداشت این عالم برجسته، ایشان را به تشنگان معرفت و دانشگاهیان معرفی کند.

وی اظهارداشت: علامه «سیدمحمدحسین طباطبایی» از ستارگان آسمان نشر و استحکام بخش احکام و تعالیم اهل بیت (ع) بود با تألیف ارزشمند خود تفسیر المیزان خلأ علمی مهمی را در جهان اسلام رفع کردند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: این بزرگوار صاحب بینایی و قدرت‌های معنوی والایی بودند که نائل آمدن و حتی درک آنها برای ما دشوار و سخت است.

وی عنوان کرد: می‌توان با برگزاری همایش‌هایی از این دست به بحث و طرح آموزه های ایشان در بعد علمی پرداخت و از این خرمن ارزشمند معارف الهی، خوشه برداری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات