خواهر بسیجی تخریبچی «محمد جاودانی»:

برادرم با شنیدن مطلبی از مظلومیت اهل بیت(ع) در سوریه و عراق دگرگون می‌شد

خواهر بسیجی تخریبچی «محمد جاودانی» گفت: محمد خودش از اعضای اصلی هیئت جوانان سیدالشهدا (ع) و دلش با اهل‌بیت بود؛ از بچگی به حضرت زینب (س) عشق و ارادت خاصی داشت و زمانی که از مدافعان حرم و مظلومیت اهل بیت در سوریه وعراق مطلبی می‌شنید، کاملاً دگرگون می‌شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۹۹۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بسیجی تخریبچی «محمد جاودانی» با نام جهادی «میثم» متولد ۲۴ دی ماه ۱۳۶۷، فرزند چهارم و دانشجوی مقطع کارشناسی مدیریت دولتی وفوق لیسانس مدیریت بیمه، بعد از چهار نوبت اعزام به سوریه و عراق و هشت ماه حضور در جبهه مقاومت در شب عاشورای حسینی در دیرالزور به فیض شهادت نائل آمد.

خواهر شهید محمد جاودانی با اشاره به روحیه جوانمردی وصبر این شهید، گفت: محمد به انقلاب وارزش‌های اسلامی بسیار معتقد بود به نحوی که در تمام طول سال‌های اشتغال به کار، خداوند را مد نظر داشت واگر کمترین قصوری در انجام کار می‌دید با همکاران خود برخورد می‌کرد.

وی در این رابطه ادامه داد: یقینا هر شهیدی که به زمین می‌افتد و قطره خونش جاری می‌شود، مسئولیت من و شما را در حمایت از انقلاب و ولایت فقیه را سنگین‌تر می‌کند و به راستی ما چقدر به سخنان اینان گوش میدهیم و در تداوم راه شهیدان تلاش کرده ایم؟.

جاودانی در خصوص نوع نگاه برادرش به مسئله ولایت فقیه، گفت: برادرم محمد با علاقه شدید به رهبر کبیر انقلاب اسلامی به طور متناوب متذکر این نکته بودند که در فتنه‌ها چشم به راه ولایت فقیه داشته باشیم و ایشان را تنها نگذاریم وهمیشه مطیع امرشان باشیم.
 
وی در ادامه با اظهار خوشحالی از کسب مقام شهادت شهیدش، بیان کردند: محمد خودش از اعضای اصلی هیئت جوانان سیدالشهدا (ع) و دلش با اهل‌بیت بود؛ از بچگی به حضرت زینب (س) عشق و ارادت خاصی داشت و زمانی که از مدافعان حرم و مظلومیت اهل بیت در سوریه وعراق مطلبی می‌شنید، کاملاً دگرگون می‌شود.

خواهر شهید جاودانی با اشاره به نحوه شهادت ایشان تشریح کرد: برادرم همراه با یکی از مدافعین حرم لشکر فاطمیون در خودرو جهت شناسائی منطقه وکسب اطلاعات لازمه در خصوص برنامه‌های پیش بینی شده جنگ در حرکت بود که دشمن موفق به شناسائی مکان اعزامی آنان شده وبا اصابت راکت کرونر ایشان را به شهادت می‌رساند.

جاودانی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برگزاری مراسم تشییع پیکر برادرش اعلام کرد: در حال حاضر با روند اجرائی تفحص اجزاء باقی مانده پیکر شهید در منطقه محل شهادت و انجام آزمایشات DNA در خصوص احراز هویت آن بزرگوارچشم انتظار هستیم وامید داریم هر چه زودتر انتقال پیکر ایشان به صورت گیرد.

وی در خصوص برگزاری برنامه‌های مراسم تشییع بسیجی تخریبچی «محمد جاودانی» گفت: در حال حاضر در خصوص نحوه اجرای تشییع پیکر تا زمان انتقال ایشان به ایران هیچگونه برنامه ریزی انجام نشده است و با دریافت پیکر شهید تصمیمات اجرائی برنامه را اعلام خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها