رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تربت حیدریه:

موکب امام رضا(ع) تربت حیدریه در ایام اربعین روزانه پذیرای ۶ هزار زائر حسینی خواهد بود

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تربت حیدریه گفت: امسال دومین موکب امام رضا(ع) این شهرستان در ایام اربعین در شهر کاظمین از عزاداران حسینی پذیرایی می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۸۹۳۲
|
۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

 نادر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: مردم ولایتمدار تربت حیدریه در ۳ سال گذشته با انجام تعهدات ۱۰۰ درصدی خود در بازسازی عتبات عالیات بعنوان شهرستان برتر استان بیشترین کمک رسانی را به این ستاد داشته اند.

وی تصریح کرد: این کمکها شامل وجه نقد، طلا و جواهرات و همچنین کمک های غیر نقدی بوده که در بازسازی حرمین کاظمین هزینه شده است.

سلیمانی با بیان اینکه تعهد امسال شهرستان ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، افزود: این در حالی است که هنوز نتوانسته ایم در طی شش ماه گذشته آنچنان مبلغی را جمع آوری کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تربت حیدریه گفت: امسال دومین موکب امام رضا(ع) این شهرستان در ایام اربعین در شهر کاظمین از عزاداران حسینی پذیرایی می کند.

وی بیان داشت: در این موکب که در جوار حرم امامین کاظمین بمدت ۱۵ روز مستقر می شود روزانه از ۶ هزار زائر حسینی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرایی می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تربت حیدریه اظهار داشت: سال گذشته با مشارکت های خیرین و مردم ولایتمدار موکب امام رضا(ع) روزانه از ۳ هزار زائر پذیرایی کردند.

وی از مردم و خیرین و دوستداران اهل بیت(ع) تقاضا کرد تا کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای موکب اربعین به شماره حساب ۰۱۲۰۲۰۰۰۰۰۰۰۰ نرد بانک ملی با شناسه واریز ۵۷۵۱۲۵ و یا به ستاد بازسازی واقع در خیابان آیت الله کاشانی بین کاشانی ۲۰ و ۲۲ تحویل دهند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تربت حیدریه بیان کرد: اقلام مورد نیاز برای موکب اربعین شامل؛ پتو، موکت، برنج، گوشت قرمز و سفید، قند، چای، کنسروجات، حبوبات و ادویه جات، ظروف یکبار مصرف، پنیر، آرد، حلوا، شکر برای زائران حسینی مورد استفاده می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها