مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع):

تهاجم فرهنگی بیشتر از تهاجم نظامی تلفات گرفته است

مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: مشاور فرمانده سپاه امام رضا (ع): تهاجم فرهنگی کشورمان بیشتر از تهاجم نظامی، تلفات گرفته این در حالی است که تلفات تهاجم فرهنگی مایه ننگ و عار و تلفات تهاجم نظامی نور چشم و سرمایه‌های ما هستند.
کد خبر: ۸۹۲۸۶۷۰
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین‌علی یوسف‌علی‌زاده در یادواره شهیدان روستای فتح‌آباد بخش میان‌جلگه نیشابور، اظهار داشت: راه مبارزه با تهاجم فرهنگی، جهاد فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی، امنیتی و نظامی است.

وی افزود: هرجا مواد مخدر وارد شود، غیرت و شرافت از آنجا خارج می‌شود؛ در هر خانه‌ای بیکاری لانه کند بی‌عاری هم لانه می‌کند؛ فقر به هر خانه‌ای وارد شود ایمان هم از آن خانه خارج می‌شود.

این مقام مسؤول در سپاه خراسان رضوی تصریح کرد: ما باید راه شهیدان را ادامه دهیم تا عزت داشته باشیم و این راه جز با جهاد و ریختن خون‌های پاکی، چون حضرت امام حسین (ع) برپا نمی‌ماند.

یوسف‌علی‌زاده با بیان اینکه جهاد باید برای رضای خدا نه رضای خلق و گرفتن امتیاز، درجه و اضافه‌کار باشد، یادآور شد: ما همیشه از ناحیه جهاد مبارزه با نفس سرکش و جهاد با شیطان بزرگ و ایادی‌اش، چون رژیم صهیونیستی، داعش و حکام سرسپرده منطقه مواجهیم.

وی تاکید کرد: پاداش مجاهد هرچه بشود عاقبت به خیری است، چه بکشد چه کشته بشود، پیروز است و این منطق «احدی الحسنیین» است.

وی خاطرنشان کرد: شهید سعید کرمی از مدافعان حرم هر وقت برای کسی دعا می‌کرد می‌گفت: ان‌شاءالله به کربلا بروی، ولی بعد مسیر دعایش عوض شد و می‌گفت: ان‌شاءالله به جهاد بروی. از او پرسیدند که چرا دعایت عوض شده است، پاسخ داد از وقتی که مدافع حرم شده‌ام و آنجا انجام وظیفه می‌کنم می‌بینم لذت جهاد از لذت زیارت بیشتر و ثوابش هم بیشتر است و جاده‌اش به جاده عاقبت به‌خیری نزدیکتر است.

وی اضافه کرد: این حرف‌های حکمت‌آمیز از هر دلی برنمی‌خیزد باید تلاش کنیم اهل جهاد شویم تا جزء اولیای الهی شویم، زیرا امیرالمومنین علی (ع) می‌فرماید: جهاد دری از در‌های بهشت است که به‌روی اولیای خاص خدا باز می‌شود.

دستیار فرمانده سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: دفاع مقدس جز با توکل به خداوند متعال، توسل به اهل بیت (ع) و تاسی به سید و سالار شهیدان و اصحاب باوفایش اداره نشد.

یوسف‌علی‌زاده خطاب به مسؤولان یادواره شهدا، خاطرنشان کرد: جدا از معرفی شهیدان، باورهای‌شان را معرفی کنید و وصیت‌نامه‌ها را پیش روی چشم همگان قرار دهید.

به گفته وی، شهیدان صف به صف به عشق امام حسین (ع)، برای لبیک به امام حاضرشان وسط میدان آمدند و از دنیای دشمن نترسیدند و به تکلیف عمل کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها