دلبریان:

موج جهانی شهادت محسن حججی نشانه زنده بودن قیام امام حسین (ع) است/ فرمان آتش به اختیار رهبری از غفلت مسئولان فرهنگی حکایت دارد

راوی سال دفاع مقدس با گلایه از برخی مسئولان گفت:اگر مسئولان فرهنگی هشدار‌های رهبری را جدی می‌گرفتند و عمل می‌کردند امروز فرمانده کل قوا به جوانان فرمان آتش به اختیار نمی‌دادند.
کد خبر: ۸۹۲۶۶۵۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا دلبریان در یادواره ۱۷ شهید روستای تقی آباد تربت جام‌ها با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به خصوص سردار بی سر شهید محسن حججی بیان داشت: به فرمود: ه رهبر معظم انقلاب شهادت یک مرگ تاجرانه است، بنابراین هیچ پدیده در این جهان اتفاقی نبوده و این عزیزان که با نان حلال پرورش یافتند اکنون به عنوان قهرمانان ملی، جهانی و امامزادگان عشق می‌باشند.

وی با تجلیل از مجاهدت و ایثار شهیدان و صبر خانواد‌های آنان افزود: شهدا و شهید بی سر محسن حججی کاری کردند که یاد امام حسین (ع) و قیام عاشورا زنده بماند و موجی جهانی ایجاد کند.

وی تصریح کرد: مسئولان اجرایی و مردم بدانند که امنیت امروز کشور مدیون خون شهیدان است و باید کاری کنیم که شرمنده شهدا و اهل بیت (ع) نباشیم.

راوی دفاع مقدس با اشاره مولفه‌های پیروزی ادامه داد: رزمندگان اسلام با سلاح معنویت، ولایت مداری، دین مداری و پرورش با نان حلال در مقابل استکبار ایستادند وشاخ آن‌ها راشکستند.

دلبریان با اشاره به رخنه فرهنگی دشمن در کشور بیان داشت: امروز دشمن با ترویج دنیا طلبی می‌خواهد مردم را از امام حسین (ع) جدا کند و متاسفانه برای ایجاد رخنه درجامعه غنای فرهنگی را مورد تهاجم قرار داده است.

وی متذکر شد: امروز با گسترش تکنولوژی تمام مردم در دورترین نقاط مورد همجه امواج فرهنگی دشمن قرار دارند واین نفوذ به پستو‌های خانه‌ها رسیده است.

یادگار دفاع مقدس خطاب به مسئولان و جوانان عنوان داشت: اگر مسئولان فرهنگی هشدار‌های رهبری را جدی می‌گرفتند و عمل می‌کردند امروز فرمانده کل قوا به جوانان فرمانده آتش به اختیار نمی‌دادند.

گفتنی است: همزمان با دهه اول ماه محرم و تقارن آن به هفته دفاع مقدس یادواره ۱۷ شهید روستا تقی آباد تربت جام با حضور قشر‌های مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران، بسیجیان و همرزمان شهدا به همت حوزه جواد الائمه (ع) شهر نصرآباد در محل مسجد روستا برگزار شد که ازنکات بارز و تاثیرگذار این محفل معنوی، پخش کلیپ والدین و همرزمان شهدای این روستا کاری ازهنرمندان انجمن فیلم کانون بسیج هنرمندان شهرستان بود که مورد توجه و استقبال مردم قرارگرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها