خبرهای داغ:
در آستان مقدس امامزاده سیدعلی نهبندان صورت گرفت:

همایش تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس

همایش بزرک تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در آستان مقدس امامزاده سیدعلی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۵۹۵۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش بزرگ تجلیل از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس با مدیریت سپاه ناحیه نهبندان و همکاری اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان و با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین و یادگاران دفاع مقدس در آستان امامزاده سیدعلی (ع) شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی شاه وردی فرمانده سپاه ناحیه نهبندان با تسلیت ایام سوگواری و شهادت اباعبدالله الحسین(ع) و تبریک هفته دفاع مقدس و خوش آمدگویی گفت: وظیفه ما و رزمندگان دفاع مقدس انتقال روحیه شهادت و شهادت طلبی به نسل های بعدی است.

وی در ادامه هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای تقدیر از رشادت رزمندگان و ایثارگران این دوران دانست و افزود: بالندگی، افتخار و پیشرفت کنونی ایران مدیون خون شهداء ایثارکری رزمندگان و صبوری خانواده های آنان است.

در ادامه این همایش حجت الاسلام والمسلمین هاشمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با تسلیت ایام و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت:درجنگ تحمیلی ما با دنیا جنگیدیم چرا که تمام دنیا در یک طرف و بر علیه ما بود و ما در طرف دیگر میدان قرار داشته و باید ایستادگی و مقابله می کردیم.

وی افزود: ما با ایمان و داشته هایمان جنگیدیم چرا که رزمندگان ما عاشق شهادت بوده و قصد ما قربه الی الله و دفاع از ارزشها بوده است .

هاشمی در ادامه با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای شهرستان نهبندان که همرزمان وی بوده اند به بیان خاطرات خود و این شهدا در دفاع مقدس پرداخت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار