آیت الله علم الهدی:

غفلت نسبت به دوران دفاع مقدس ما را در برابر دشمن زمین‌گیر می‌کند/ جایزه اسکار متصل به سرویس جاسوسی دستگاه استکباری است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: غفلت نسبت به دوران دفاع مقدس ما را در برابر دشمن زمین‌گیر می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۲۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی صبح امروز در دیدار با فرماندهان نظامی و انتظامی خراسان رضوی در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) را تسلیت گفت.
 
وی بیان داشت: سالگرد دفاع مقدس  سالگرد یک حادثه و پیروزی نظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، بلکه سالگرد یک انقلاب اجتماعی در درون جامعه است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس جامعه ما را در یک دگرگونی در حوزه اندیشه‌ورزی در حوزه سیاست و اعنقاد قرار داد.


وی تصریح کرد: اشکال کار در تببین دفاع مقدس این است که ما در خاطرات دفاع مقدس ابعاد ایثار و شهادت طلبی رزمندگان در شب‌های عملیات را بازگو نمی‌کنیم بلکه  نابسامانی و ویرانی جنگ را تبیین می‌کنیم. اگر این کار نسبت به حرکت دفاع مقدس از روی عمد باشد خیانت و اگر سهوی باشد یک کار جاهلانه کرده‌ایم.
 
علم‌الهدی ادامه داد: دفاع مقدس ارزش‌های غلط را به ارش‌های والا تبدیل کرد. دفاع مقدس در حقیقت انقلاب ارزش‌ها بود.

وی با بیان اینکه اسکار جایزه نابکارانه و متصل به سرویس جاسوسی دستگاه استکباری است، افزود: اینکه فیلم «نفس» نامزد جایزه اسکار می‌شود به این دلیل است که بجای انعکاس شهامت و ایثارگری به ویرانی و نابسامانی این دوران می‌پردازد و این نقشه دشمن است برای لوث کردن دوران طلایی دفاع مقدس.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: چرا این همه فیلم دفاع مقدس تولید کردیم  ولی جایزه اسکار نگرفت در حالی که فیلم نفس نامزد جایزه اسکار شد؟!
 
وی ادامه داد: این نشان از این دارد که برخی در مملکت دچار غفلت شده‌اند و این به نفع دشمن تمام می‌شود و اگر این غفلت ادامه پیدا کند ما را در برابر دشمن زمین‌گیر خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار