زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در باخرز به صدا درآمد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ شروع مدارس در شهرستان باخرز با حضور امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین به صدا درآمد.
کد خبر: ۸۹۲۲۶۳۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی امجدی زاده، امام جمعه شهرستان باخرز در این مراسم، با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان و معلمان گفت:اگر زندگی انسان به سمت پروردگار متعال سوق پیدا کند، یک زندگی سالم و حقیقی است و هر مسیری غیر از مسیر پرودگار، انحطاط و عقب ماندگی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود:حرکت در مسیر خداوند به دو گام مهم و اساسی انتخاب و استقامت نیاز دارد و اول باید راه خدا را انتخاب کرد و سپس در مسیر رسیدن به پرودگار متعال استقامت و و صبر به خرج دهد تا از این مسیر خارج نشود.

امام جمعه شهرستان باخرز، با اشاره به اهمیت تحصیل علم اظهار داشت:دانش آموزان در راه تحصیل علم باید اهتمام و تلاش زیادی داشته باشند و با صبوری و استقامت برای رسیدن به هدف خود در مسیر درست حرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین امجدی زاده به همزمانی آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید اضافه کرد: واقعیت حضور شهدا در قله‌های عظمت این است که در مسیری که انتخاب کردند، استقامت و ایستادگی کردند و امروز نوبت ما و شما است که راه شهدا را ادامه دهیم و آن‌ها را الگوی خود در مسیر زندگی انتخاب کنیم تا به مقام قرب الهی برسیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها