خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت اردستان:

اتحاد موجب پیروزی و غلبه بر دشمنان می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: اتحاد موجب می شود تا ما از دشمنی دشمنان نترسیم و بتوانیم اهداف انقلاب اسلامی را دنبال کرده و به پیروزی نهایی برسیم.
کد خبر: ۸۹۲۲۵۷۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان ، سرهنگ حسن فخرل در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد جامع اردستان اظهار کرد: اتفاقاتی که داعشی ها در سوریه انجام می دهند و  جنایاتی که در میانمار در حال وقوع است، اگر نبود رشادت رزمندگان اسلام همین سناریو را در ایران هم پیاده کرده بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت اردستان گفت: اتحاد موجب می شود تا ما از دشمنی دشمنان نترسیم و بتوانیم اهداف انقلاب اسلامی را دنبال کرده و به پیروزی نهایی برسیم.

وی که به مناسبت هفته دفاع سخنرانی می کرد افزود: با توجه به همزمانی هفته دفاع و شروع ماه محرم لذا در بسیج و سپاه برنامه های بسیار ویژه ای برای هفته دفاع مقدس تدارک دیده  شده است.

سرهنگ فخرل با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای مدافع حرم که در دور از وطن با از خودگذشتگی ایثار می کنند را گرامی داشته و تصریح کرد: ابراز امیدواری می کنم با الگو گیری از آنها  فرهنگ ایثار و شهادت را به صورت مطلوب در برنامه هایمان به جوانان انتقال دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت اردستان همچنین یادآوری کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزش های دفاع مقدس بوده و نشست های بصیرتی با موضوع جنگ نرم در این هفته برای بسیجیان انجام می شود.

وی تاکید کرد: نتایج دفاع مقدس آن شد که می توانیم با کمترین امکانات و با دست خالی نیز در برابر تمام مستکبران ایستادگی کنیم و در نتیجه نیز به پیروزی برسیم.

سرهنگ فخرل از برنامه هایی که در هفته دفاع مقدس انجام می شود را یادواره شهدا دانست و گفت: اگر ما بتوانیم یاد شهدا و آموزه‌های آنها را در زندگی خود ترویج دهیم، می‌توانیم توفیقات زیادی را به دست آوریم.

ارسال نظرات