خبرهای داغ:
ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌ و بختیاری:

آمریکا بداند هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به لزوم انتقال صحیح فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس به نسل‌های جدید انقلاب، اظهار کرد: رزمندگان و شهدای مدافع حرم امتداد دهنده راه ایثارگران و شهدای دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۰۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز ظهر امروز در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح اصفهان در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند گنج تمام ناشدنی است.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌ و بختیاری با بیان اینکه مردم ایران تا ابد می‌توانند در هر زمانی که لازم شد از این گنجینه دفاع مقدس بهره مند شوند، گفت: هفته دفاع مقدس را این روزها به یاد رشادت‌ها، جان فشانی رزمندگان، شهدا و جانبازان  و ایثارگران گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به لزوم انتقال صحیح فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس به نسل های جدید انقلاب، اظهار کرد: رزمندگان و شهدای مدافع حرم امتداد دهنده راه ایثارگران و شهدای دفاع مقدس هستند.

امیر سرتیپ دوم آذرافروز تأکید کرد: همیشه باید در راه شهدایمان استوار باشیم.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌ و بختیاری در رابطه با یاوه گویی های ترامپ رییس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل که به ناحق صحبت هایی را علیه جمهوری اسلامی گفته بود، تصریح کرد: همان‌گونه که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرموده‌اند آمریکا بداند هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

ارسال نظرات