خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان:

۳۰رسانه پوشش رسانه‌ای مراسم رژه اصفهان را بر عهده دارند

مدیر روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: حدود ۳۰ رسانه مکتوب و مجازی در حال پوشش مراسم رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح در اصفهان هستند.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۰۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، روح‌الله حکیمی فر در حاشیه مراسم رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح در اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ید واحده مطیع و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای هستند.

مدیر روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه هر ساله در اولین روز از هفته دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور برگزار می شود، گفت: امسال نیز با لطف خدا و هماهنگی های انجام شده شاهد رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان در کنار گلزار شهدای اصفهان هستیم.

وی اقتدار، شهامت، پایمردی و دین‌داری را شاخصه‌های نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: هرجایی که نیاز به حضور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باشد با اذن فرمانده معظم کل قوا در آنجا حاضر می‌شوند و جواب‌های دندان‌شکن به دشمن می دهند.

حکیمی فر با بیان اینکه میزبانی امسال مراسم رژه نیروهای مسلح بر عهده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گذاشته شده است، گفت: با هماهنگی انجام شده بیش از 30 رسانه مکتوب و مجازی پوشش رسانه ای این رویداد مهم را برعهده گرفته‌اند.

مدیر روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، خبرگزاری و پایگاه‌های خبری همچون تسنیم، ایرنا، فارس، ایسنا، دانشجو، ایلنا، صاحب نیوز، مهر، برنا، ابنا، آنا، شبستان، موج، حوزه، باشگاه خبرنگاران و بسیج را ازجمله رسانه‌های برخطی عنوان کرد که برای پوشش رسانه‌ای مراسم رژه و نمایش اقتدار نیروهای مسلح اصفهان اعلام آمادگی کرده بودند.

ارسال نظرات