خبرهای داغ:
درشهرستان فلاورجان برگزارمی شود:

بازسازی واقعه غدیرخم انجام خواهدشد.

بزرگ داشتن این روز عظیم و تاریخی که در مکتب شیعه به عید الله اکبر معروف است واجب است و باید پیام آن نیز به تمام مسلمان جهان رسانده شود.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۰۹
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان، جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فلاورجان درگفتگو با خبرنگار بسیج باتبریک آغاز دهه امامت و ولایت از بازسازی واقعه عظیم روز غدیر در شهرستان فلاورجان خبر داد و گفت: بزرگ داشتن این روزعظیم و تاریخی که در مکتب شیعه به عید الله اکبرمعروف است، واجب است و باید پیام آن نیز به تمام مسلمان جهان رسانده شود.

سرگردپاسدار محمدکریمیان ادامه داد:غدیریکی از مهمترین و تاثیرگذارترین حوادث تاریخ صدراسلام است که طبق نص صریح قرآن با کل ماموریت رسالت پیامبر برابر است، اما بعضی وقت‌ها دیده می‌شود که در انتقال مفاهیم و پیام این حوادث تاریخی در کشورمان کوتاهی می‌شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان افزود: ازآنجایی که دشمنان اسلام در پی این امر هستند که به ارزش‌ها و اصول انقلاب ما آسیب برسانند، ما نیز نباید اجازه چنین امری را بدهیم و وظیفه داریم با انتقال پیام درست وقایع تاریخی در صدر اسلام چهره حقیقی اسلام وخباثت‌های دشمنان را معرفی کنیم.

سرگرد کریمیان هدف از بازسازی این واقعه بزرگ را رساندن پیام غدیربه آینده گان بیان کرد و گفت: ما باید بتوانیم باچنین برنامه‌هایی پیام غدیر را نیز مانند عاشورا به تمام شیعیان و مسلمان جهان برسانیم، زیرا غدیر روز عهد و پیمان با ولایت و یادآور حلقه وصل دواصل مهم نبوت و امامت، روز رسوایی دشمن و آزمون بزرگ ولایت مداری است.

وی با بیان اینکه بازسازی واقعه تاریخی غدیر روزشنبه ۱۸ شهریورماه جاری همزمان با عید سعید غدیرخم دربستر رودخانه زاینده رود و مقابل اداره آموزش وپرورش برگزار می‌شود، بیان کرد:تمرینات ازتاریخ ۹/۶/۹۶ با هنرمندی بسیج هنرمندان این شهرستان درمصلای نمازجمعه آغازگردیده و درروزعید غدیر راس ۱۶ با یک گردهمایی وتجمع بزرگ مردم این شهرستان دراین مکان همراه با بازسازی واقعه غدیر برگذارخواهدشد.
ارسال نظرات