خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خبر داد

ویزیت 3000 نفر توسط گروه جهادی در اسدآباد

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از ویزیت 3 هزار نفر توسط گروه جهادی تخصصی بیمارستان بقیه الله(عج) در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۱۹۸۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

ویزیت 3000 نفر توسط گروه جهادی در اسدآبادحسن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: با هماهنگی انجام گرفته یک گروه تخصصی پزشکی، فرهنگی و ورزشی بیمارستان بقیه الله(عج) به مدت 6 روز با برگزاری اردوهای جهادی اقدام به خدمات رسانی در مناطق محروم اسدآباد کردند.

وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی بیش از 3 هزار نفر از مردم کم برخوردار در موضوعات دندانپزشکی، داخلی، زنان، روانشناسی و عمومی ویزیت شدند، گفت: این گروه بالغ بر 80 نفر در زمینه‌های پزشکی، فرهنگی و ورزشی اقدام به فعالیت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: از تعداد 80 نفر ، تعداد 40 نفر پزشک و بقیه در زمینه فرهنگی فعالیت داشتند.

وی ابراز داشت: در زمینه پزشکی کشیدن دندان 950 نفر، پر کردن و عصب‌کشی 650 نفر و ترمیم دندان 400 نفر صورت گرفت و ارائه خدمات شد.

مرادی با بیان اینکه در زمینه پزشکی عمومی 700 نفر ویزیت شدند، عنوان کرد: در زمینه مامایی نیز به 200 نفر، روانشناسی 200 نفر و داخلی 70 نفر خدمات ارائه شده است.

وی با اشاره به هزینه‌کرد حدود 400 میلیون تومان در این برنامه‌ها و خدمات افزود: یکی از کارها و اقدامات خوب این گروه در کنار خدمات پزشکی انجام کارهای فرهنگی در مساجد از قبیل برگزاری کلاس قرآن، نقاشی، احکام، مسابقات فرهنگی و ورزشی بود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: در کنار این اقدامات خوب حدود 6 میلیون تومان سبد کالا توسط گروه جهادی تهیه و در بین خانواده‌های بی‌بضاعت تقسیم شد و در راستای شور و ایجاد امید 200 میلیون تومان جوایز در کارهای فرهنگی اهدا شد.

وی ادامه داد: تحقق عدالت و خدمات‌رسانی از مهمترین برنامه‌های اردوهای جهادی است که با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود  برای سازندگی و آبادانی کشور می‌توان استفاده کرد که طبق فرمایش حضرت امام(ره) عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان وجود ندارد و محرومان ولی‌نعمتان ما هستند.

مرادی تأکید کرد: ما باید فرهنگ اردوی جهادی را در جامعه حاکم کنیم تا انقلاب اسلامی به اهداف خود برسد چراکه اردوهای جهادی برگرفته از فرهنگ جهاد و شهادت و جهاد 8 سال دفاع مقدس است که رزمندگان اسلام افتخاراتی برای نظام آفریدند.

وی در پایان از اقدامات این گروه که در قالب جوانان تشکیل شده و از ارگان‌ها و ادارات  و نهادهایی که این گروه جهادی را کمک و مساعدت کردند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات