خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

شهیدان رجایی و باهنر اسطوره و منشأ آثار و برکات هستند

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر اسطوره و منشأ آثار و برکات هستند، گفت: دشمن از طرق مختلف قصد دارد نظام و روحیه مردم را با به شهادت رساندن جوانان مسلمان تضعیف کند اما نمی‌داند که صاحب اصلی این نظام و انقلاب مردم شهیدپرور ایران هستند کسانی که از جان و مال خود در راه دفاع از نظام و انقلاب گذشتند.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۷۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷

شهیدان رجایی و باهنر اسطوره و منشأ آثار و برکات هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در یادواره شهدای کارمند که با حضور مسئولین و مردم شهیدپرور شهرستان در مسجد علمیه نهاوند برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: شهیدان رجایی و باهنر ویژگی‌هایی داشتند که اگرچه عمر دولت آنها کم بود اما ماندگار شدند .

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر اسطوره و منشأ آثار و برکات هستند، گفت: دشمن از طرق مختلف قصد دارد نظام و روحیه مردم را با به شهادت رساندن جوانان مسلمان تضعیف کند اما نمی‌داند که صاحب اصلی این نظام و انقلاب مردم شهیدپرور ایران هستند کسانی که از جان و مال خود در راه دفاع از نظام و انقلاب گذشتند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ندای ارزیابی هر مسئولی اهمیت دادن به نماز است، افزود: شهید رجایی در عمر کوتاه دولت خود برنامه ریزی کرده بودند که در همه ادارات نماز اول وقت برگزار شود و این سخن هم در این رابطه از ایشان به یادگار ماند که «به نماز نگوئید وقت کار است به کار بگوئید وقت نماز است».

وی با اشاره به اینکه از دیگر کارهایی که شهید رجایی پیگیری کرد رسیدگی به ضعفا بود، گفت: اگر مسئولی به خدا بی اعتنا شد نسبت به انسان‌ها هم بی‌اعتنا خواهد شد .

مغیثی در خصوص بیت المال با اشاره به روایاتی از حضرت علی(ع) اظهار داشت: در مصرف بیت المال دقت کنید و بیت المال مومنین را هدر ندهید .

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا درس عبرتی است برای نسل جوان و نوجوان چراکه اگر این شهدا نبودند ایران امروز در دست مزدوران و چپاولگران بود بنابراین ما مدیون شهدا هستیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات