خبرهای داغ:
همرزم شهیدان رجایی و باهنر فلسفه زندگی شهیدان باهنر و رجایی زندگی در راه خدا بود.
کد خبر: ۸۹۱۱۰۱۵
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

فلسفه زندگی شهیدان باهنر و رجایی زندگی در راه خدا بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آئین بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر همزمان با آخرین روز از هفته دولت با حضور مدیران اجرایی و مسئولان نظامی و انتظامی در مسجد مهدیه شهر همدان برگزار شد.

همرزم شهیدان رجایی و باهنر در این آئین گفت: فلسفه زندگی شهیدان باهنر و رجایی زندگی در راه خدا بود.

سید کاظم اکرمی بیان کرد: شهید باهنر انسانی کمال گرا، مومن و انقلابی بود و در جایی عنوان کرد که 'من خستگی را خسته می کنم.

وی اضافه کرد: شهید رجایی نیز به فکر خودسازی بود و در تمامی لحظه های زندگی همواره بر گفتار و رفتار خود مراقب و مسلط بود.

این مقام مسئول انتقادپذیری را از ویژگی های شهید رجایی برشمرد و تصریح کرد: کسانی هستند که دائم از انتقاد پذیری سخن بر زبان می آورند ولی با شنیدن یک انتقاد برافروخته و ناراحت می شوند.

اکرمی یادآوری کرد: شهید رجایی جلسه‌ای با عنوان «انتقاد» تشکیل داده و با حضور در این نشست این انتقادها را یادداشت می‌کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: روزی برسد که همه افراد انتقاد پذیری را از رجایی یاد بگیرند و از نقد سازنده دیگران نترسند و نرنجند و آن را بپذیرند چون اداره کشور بی اشکال نیست.

وی با بیان اینکه به طور حتم پذیرش انتقادهای سازنده و تلاش برای رفع آنها موجب کمال انسان می شود، عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر افرادی بودند که تلاش می کردند هر روزشان بهتر از روز گذشته باشد و به قیامت اعتقاد داشتند.

وی بیان کرد: برگزاری آئین های بزرگداشت و یادبود برای کمال انسانی ما است تا در خودخواهی و خودپرستی گرفتار نشویم .

وی گفت: درباره شخصیت انسان به عنوان یک مبحث روانشناسی کتاب های زیادی تالیف شده و در یک تقسیم بندی 9 تیپ شخصیتی تاکنون معرفی شده است که هر یک ویژگی هایی دارد.

اکرمی افزود: ویژگی های انسان سالم توجه به نیازهای دیگران، داشتن ارتباط صمیمانه، امنیت عاطفی و انجام صحیح وظایف و درک واقع بینانه از دنیا است.

ارسال نظرات