خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان:

ماموریت‌های ناجا جز با تفکر بسیجی و جهادی قابل اجرا نیست

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ماموریت های ناجا جز با تفکر بسیجی و جهادی قابل اجرا نیست، گفت: باید با تفکر بسیجی وارد عرصه شویم و در این راستا گام های موثر را برداریم.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۳۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

ماموریت‌های ناجا جز با تفکر بسیجی و جهادی قابل اجرا نیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا ضمن تقدیر از تلاش ها و مجاهدت ها  سردار مهدیان نسب در کسوت فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: امیدواریم با ایثارگری و مجاهدت بتوانیم اعتماد فرماندهی انتظامی را پاسخگو و برای مردن ارامش و امنیت را به ارمغان بیاوریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های درون سازمانی وبرون سامانی ناجا عنوان کرد: در بحث درون سازمانی بنا به تدابیر فرمانده ناجا در تلاش هستیم در حوزه تربیت و آموزش، پلیس جامع محور و دانش محور به برنامه‌ها سرعت بخشیم و برای ماموریت های خاصی که ناجا در بخش های مختلف دارد، بتوانیم این حوزه ها را ارتقاء دهیم  که به طور قطع دقت و سرعت بالا می تواند محبوبیت ما را تسری دهد.

فرمانده انتظامی استان همدان  با بیان اینکه ماموریت های ناجا جز با تفکر بسیجی و جهادی قابل اجرا نیست، گفت : باید با تفکر  بسیجی وارد عرصه شویم و در این راستا گام های موثر را برداریم.

وی با تبیین چهار مؤلفه فعالیت‌های برون سازمانی ناجا  در راستای امنیت پایدار از قدرت بازدارندگی  به عنوان نخستین مؤلفه نام برد و بیان داشت:  اگر امروز دشمنان قدرت جسارت به نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارند به خاطر قدرت بازدارندگی است.

سردار کامرانی با بیان اینکه  حوزه دانش بنیان به عنوان دیگر مؤلفه امنیت پایدار در سطح جهان در بین چهار کشور برتر قرار گرفتیم، تصریح کرد: در دو حوزه اقتصادی و فرهنگی دچار مشکل هستیم که دشمن با تمام توان در این دو حوزه  وارد عرصه شده است.

وی با بیان اینکه در دو  حوزه فرهنگی و اقتصادی بسیار مهم، آسیب‌پذیری برای اجتماع بالا است، گفت: باید در این  حوزه‌ها نقش پلیس را ترسیم  و بتوانیم گام‌های موثر برداریم  به طوری که در حوزه اقتصادی باید دربرخورد با کالای قاچاق، ایجاد آرامش، برخورد با بزهکاری  و تامین امنیت برای سرمایه دار و سرمایه‌گذار نقش آفرینی کنیم.

فرمانده انتظامی استان همدان  اضافه کرد: درحوزه فرهنگی امروز رویکردی که در شبکه های اجتماعی وجود دارد باید در این عرصه گام های موثر در حوزه پلیس برداشته شود.

 وی  با تاکید اینکه استفاده از  ظرفیت های برون سازمانی  و ظرفیت‌های دستگا‌ه ها و هماهنگی آنها مدنظر است، یادآور شد: سهم  مهم اقشار مختلف مردم در امنیت پایدار است که قطعا این ظرفیت بسیار عظیم وجود دارد که اگر ما بتوانیم این راستا همراه و همگام کنیم توفیقات بیشتری حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات