خبرهای داغ:
فرمانده سابق انتظامی استان همدان از کسب رتبه نخست استان همدان در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۶۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

کسب رتبه نخست استان همدان در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهی انتظامی استان همدان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا در تشریح  مهم‌ترین اقدامات و فعالیت های  خود در فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: در طول  ماه 50  ماه خدمت و بر عهده گرفتن مسئولیت در استان با کمک اعضای شورای تامین و بسیج یک انسجام درون سازمانی خوبی در اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی و همچنین تعال ارزنده ای در برون سازمانی ایجاد و استان در وضعیت مناسبی قرارگرفت.

وی با اشاره به تدوین  18 الویت ماموریت انتظامی در استان همدان  عنوان کرد: چهار الویت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا  و تدابیر ایشان بود  که خوشبختانه در استان در راستا انجام این الویت ها شاهد کاهش 9 درصدی جرائم در چهار سال گذشته بودیم.

 فرمانده سابق انتظامی استان همدان با بیان اینکه در پنج ماهه نخست سال  استان همدان در پیشگیری از جرائم و اسیب های اجتماعای 50 درصد کاهش داشته است، گفت: در همین عرصه استان همدان به عنوان اولین و برترین استان در کشور گزارش شده است.

وی با  اشاره به اینکه  در حوزه مبارزه با مواد مخدر از سال 88 تا 92 کشفیات استان 5.700 تن بوده است، گفت:  با عملیات و اقدامات صورت گرفته  از سال 92  تا به امروز این میزان به  20 تن  رسیده  که طی آن 370 باند تهیه و  توزیع‌ مواد مخدر شناسایی و  منهدم شده است.

سردار  مهدیان نسب با بیان اینکه خلاهای اجتماعی در 50 نقطه آلوده استان همدان رفع شده است، افزود : رویکرد اصلی دراجرای تدابیر فرمانده ناجا برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان  مواد مخدر و آلوده سازان نقاطی است  که در استان شناسایی شده و با کار پژوهشی و علمی صورت گرفته  خوشبختانه امروز در استان همدان معتاد متجاهر  مشاهده نمی‌شود.

وی  با بیان اینکه در حوزه قاچاق کالا با اقدامات بسیار خوب  حرکت رو به جلو ایجاد  شده است، افزود: میانگین متوسط ترک اعتیاد در کشور 7 درصد  و در استان 18 درصد است  و در حوزه قاچاق کالا طی چهار سال گذشته استان همدان جزء رتبه‌های اول در استان های گروه دو بوده و در پنج ماهه سال جاری در کشور در رتبه سوم قرار دارد.

فرمانده سابق انتظامی استان همدان در تشریح دیگر اقدامات صورت گرفته به  برپایی 10 نمایشگاه عفاف و حجاب و  پنج نمایشگاه امربه‌معروف و نهی از منکر اشاره و تصریح کرد: نوسازی ناوگان خودرویی نیروی انتظامی استان و اعطای 500 فقره وام به کارمندان نیروی انتظامی از دیگر اقدامات ستاد فرماندهی انتظامی استان است.

وی  با بیان اینکه در راستای بهسازی و نوسازی 90 پروژه انجام شده است، یادآور شد: در هفته ناجا 6 پروژه  آماده  افتتاح و بهره‌برداری  است.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه  یک پلیس راه و هشت کلانتری در همدان فعال است  از  افتتاح فوریت های پلیسی و پاسگاه انتظامی شهید مفتح فامنین در هفته ناجا خبر داد و خاطرنشان کرد: یک منطقه تفریحی در گنجنامه توسعه داده شده و حدود ۲۰ هکتار زمین در ۱۶ نقطه استان همدان تملک شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات