خبرهای داغ:
میثاق با شهداء

برگزاری برنامه میثاق با شهداء سپاه ناحیه برخوار در شهر سین

برنامه میثاق با شهداء سپاه ناحیه برخوار این هفته در جوار گلزار شهدای شهر سین برخوار با حضور پایوران و نیروهای وظیفه همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قربانی امام جمعه شهر دستگرد برخوار برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۰۹۴۳۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۹

به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ برنامه میثاق با شهداء سپاه ناحیه برخوار این هفته در جوار گلزار شهدای شهر سین برخوار با حضور پایوران و نیروهای وظیفه همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قربانی امام جمعه شهر دستگرد برخوار برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام قربانی گفت: خداوند در سوره والعصر 11 قسم که 8 قسم به مخلوقات و 3 قسم به خودش  می خورد.خورشید، ماه، روز، شب، آسمان، زمین و جان انسان و آن کسی که جان انسان را تسمیه کرده از جمله قسم هایی است که خداوند می خورد.

امام جمعه دستگرد برخوار بیان کرد: همه انبیاء وظیفه اشان هدایت انسان به رستگاری و تزکیه بدی ها بود و کسی که تزکیه نکند آن شخص رستگار نیست.

وی افزود:انسان باید دست و پایش باز باشد تا حق را بشناسد  آدم اگر  چشمش باز باشد ولی دست و پایش بسته باشد در مقابل هجوم دشمن نمی تواند کاری کند. انسان زشتی کار زشت را درک می کند اما دست و  پایش بسته باشد دانشمند هم که باشد نمی تواند کاری انجام دهد.

این سخنران تصریح کرد: انسانی که دست و پایش باز باشد دعوت انبیاء را قبول می کند و آن جایی که قرار است جان بدهد پیش قدم می شود . بعضا کسی در کسوت مراجع است اما دست و پایش بسته است نمی تواند کاری انجام دهد.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به بیانات آیت ا.. مظاهری گفت: شیطان از کم شروع می کند اما به کم قانع نیست و چشم به راه است یک جا انسان شل شود و از راه بدرش کند.

ارسال نظرات