خبرهای داغ:
همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع)

مراسم جشنی در پایگاه بسیج حضرت صدیقه کبری (س) شهر دولت آباد برگزار شد

یک مشاور خانواده به موضوع خانواده از دیدگاه اسلام پرداخت و خانواده برتر را خانواده ای دانست که محبت در آن آتش افزایی کند؛ یعنی گرمابخشی و صمیمت در آن فوران کند.
کد خبر: ۸۹۰۸۶۸۲
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار،‌  همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امام علی (ع)، مراسم جشنی در محل پایگاه مقاومت بسیج حضرت صدیقه کبری (س) شهر دولت آباد به همراه مداحی و سخنرانی نریمانی کارشناس هسته مشاوره برگزار شد.

نریمانی در جمع بانوان به سخنرانی با موضوع شادی و نشاط در خانواده و عوامل و موانع ان پرداخت و گفت: اگر به جای شادی و نشاط؛ دعوا و جنگ در خانه باشد، فرزندان ما از خانه فراری می شوند.

این کارشناس مسائل خانواده شادی و نشاط را در اصحاب اهل کساء دانست و ادامه داد: اهل کساء درست زمانی که زیر عبا قرار گرفته بودند، آسایش و آرامش داشتند؛ بنا بر این شادی و نشاط را در خانواده ای که همیشه برقرار و ثابت و استوار است می توان یافت.
وی در پایان سخنان خود به موضوع خانواده از دیدگاه اسلام پرداخت و خانواده برتر را خانواده ای دانست که محبت در آن آتش افزایی کند؛ یعنی گرمابخشی و صمیمت در آن فوران کند.
در پایان مراسم مسابقه فرهنگی برگزار و جوایزی اهدا شد و در ادامه توسط مسئول پیروان خواهران هیئت رزمندگان شهرستان برخوار، کارت های هدیه به مادران موفق تقدیم شد و مراسم با قرائت دعای فرج برای سلامتی حضرت ولی عصر (عج) و برآورده شدن حاجت های حاضران پایان یافت.

برگزارکننده این مراسم واحد عترت خواهران هیئت رزمندگان اسلام شهرستان برخوار بود.

ارسال نظرات