خبرهای داغ:

برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علي و فاطمه(س) در پايگاه حضرت رقيه سرخه+تصاویر

جشن سالروز ازدواج حضرت علي و فاطمه(س) در پايگاه حضرت رقيه سرخه حضور بسيجيان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۳۹۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، بيناييان در این مراسم ضمن تبريك اين سالروز وبا بيان اينكه ما بايد سيره زندگي حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه(س) را داشته باشيم گفت: خداوند مي فرمايند: هركس براي خانواده خود هزينه كند، خداوند روزي اش را وسعت مي دهد و از هركسي به اندازه توانش تكليف مي خواهد. و خداوند حضرت علي و حضرت فاطمه را به عنوان دريا و آييني براي ازدواج معرفي كرده است.

وي افزود: خداوند در قرآن مي فرمايد:از خدا و رسولش اطاعت كنيد و اگر اطاعت نكنيد به پيامبر ضرري نمي رسد بلكه ضرر براي شماست و تنها مسوليتي بر گردن پيامبر(ص) بوده است. انسان عافيت را در دنيا به دنبال آن مي گردند و در حالي كه خداوند رفاه را در بهشت قرار داده است و ريشه همه اين سختي گيري ها رفاه زدگي است.

بينائيان بيان داشت: خداوند در قرآن مي فرمايد به بندگان بگوييد خود را شبيه دشمنان من نسازند، كه در اين صورت آن ها دشمن من خواهند بود. همچنين حضرت علي(ع) مي فرمايند: بهترين لباس، لباسي است كه تو را به خود مشغول نسازد. در جايي ديگر پيامبر(ص) فرمودند: روسري خود را كه جلب نظر مي كند به نامحرم نشان نده كه اگر اين كار را كنيد دينتان را تباه مي كند و خداوند را به خشم مي آورد.

وي گفت: مدگرايي باعث دورشدن از سبك و سياق زندگي اسلامي مي شود و مصرف گرايي را به دنبال دارد و دين انسان از اسلام تضعيف مي شود و باعث ثروت اندوزي مي شود و اين گونه افراد قانع نمي شوند و در زندگي آن ها ارزش هاي ديني جاي خود را به ارزش هاي غير ديني مي دهد و در نتيجه راه تهاجم فرهنگي به خانه ها باز مي شود و كالاهاي لوكس وارد خانه ها شده و كالاهاي ايراني جاي خود را به كالاهاي خارجي مي دهد و فرزنداني مصرف گرا وارد جامعه خواهند شد.

بينائيان در پايان گفت: انشاالله از زندگي حضرت علي(ع) و حضرت فاطمه(س) الگو برداري كنيم و ساده زيست باشيم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار