فرمانده سپاه ناحیه سبزوار خبر داد؛

ساخت و مرمت 6 واحد مسکونی توسط نیروهای بسیجی در روستاهای محروم سبزوار

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار از ساخت و مرمت 6 واحد مسکونی از ابتدای سال تاکنون توسط نیروهای بسیجی جهادگر در روستاهای محروم این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۴۱۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵

 

 سرهنگ پاسدار امین اله مظلوم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با بیان اینکه مرمت و بهسازی خانه نیازمند یکی از اقداماتی است که به همت بسیجیان و در طرح اردوهای جهادی انجام می شود، اظهارداشت: در تفاهم نامه ای با کمیته امداد سبزوار نیروی انسانی برای مرمت منازل نیازمند پس از شناسایی از طریق اردوهای جهادی بسیجیان تامین می شود.

وی با اشاره به انجام طرح های بازسازی و مرمت سپاه از ابتدای سال تا کنون تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ۶واحد مسکونی متعلق به محرومین با استفاده از توان نیروهای بسیجی مرمت شده و یا به طور کامل ساخته شده است.

مظلوم د رادامه به شرکت بیش از ۱۸۰۰نفر روز در اردوهای جهادی خودسازی و کمک به هم نوع اشاره کردو افزود: هیچ سقف و محدودیتی برای اجرا این طرح ها وجود نداشته و پس از شناسایی تیم های جهادی به منطقه اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه این اردوها به صورت سه روزه و هفته ای در مناطق محروم ساماندهی می شود تصریح کرد: حضور بسیجیان جهادگر تنها مختص به ساخت و مرمت بناها در این مناطق نشده به گونه ای که در برخی از روستاهای کم برخوردار انجام اقدامات فرهنگی و کلاس های مشاوره و آموزشی برای کودکان و بزرگسالان برگزار می شود.

 فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اثرات بسیار سازنده و مثبت شرکت در این اردوها تاکید کرد: اولین اثر شرکت در اردوهای جهادی و کمک بدون چشم داشت به هم نوع سبب می شود تا معنویت در جامعه افزایش پیدا کرده و راهی برای ترویج خیر در بین انسانها شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها