خبرهای داغ:
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند:

«سایه‌های ماندگار» در نهاوند به روی صحنه رفت

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از اجرای عمومی نمایش «سایه های ماندگار» در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۴۹۶۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

نمایش «سایه های ماندگار» در نهاوند به روی صحنه رفتمحمود مصباح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به اجرای عمومی نمایش «سایه های ماندگار» در شهرستان نهاوند اظهار داشت: نمایش «سایه های ماندگار» کاری از گروه نمایشی فروغ وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند به کار گردانی آقای صحبت اله روشنفکر و نویسندگی حشمت اله انصاری زاده است.

وی افزود: در نمایش «سایه های ماندگار» که خود را برای شرکت در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند آماده می کند آقایان علیرضا سیفی، میلاد دارایی و پرویز کیانی و خانم ها زهره سلگی و فاطمه حیدری به ایفای نقش پرداخته و اقای ایمان سیف اجرای موسیقی را عهده دار هستند.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند بیان داشت: در این نمایش که موضوع آن اجتماعی بوده و وابستگی های خانوادگی و ارتباطات عمیق افراد خانواده را به تصویر می کشد شهربانو زنی عشایری است که پس از مرگ شوهرش سالار حاضر به ترک ایل وکوچ کردن نیست و از سوی سام خان بزرگ ایل باکوچ ایل سعی دارد که شهربانو را نیز راهی کند.

وی گفت: این نمایش که در اولین اجرای خود با استقبال خوبی مواجه شد در روزهای 28 تا 30 مردادماه در مدت 3 روز و 5 اجرا در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اجرای عمومی دارد .

مصباح در ادامه افزود: با توجه به اینکه نهاوند امسال افتخار میزبانی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان را دارا است؛ برنامه ریزی های مناسب و هماهنگی های لازم انجام گرفته و شهر نهاوند و مردم و هنرمندان نهاوند آمادگی بسیار خوبی برای میزبانی این رخداد مهم هنری و فرهنگی در شهرستان را دارند .

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان نهاوند از 20 تا 23 شهریور ماه در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری نهاوند در دو بخش صحنه ای و خیابانی با حضور گروههای نمایشی منتخب شهرستانهای استان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات