خبرهای داغ:
فرمانده لشکر زرهی ۸ نجف اشرف:

مدافعان حرم، مدافع حریم و ارزش‌ها هستند/ هیچ شخصی نمی‌تواند ملت ایران را از جنگ با دشمن بترساند

فرمانده لشکر زرهی ۸ نجف اشرف گفت: شهید حججی ثابت که هیچ شخص خارجی و داخلی نمی‌تواند ملت شجاع ایران را از جنگ با دشمن بترساند.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۸۵
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سیف‌الله رشیدزاده شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم، محسن حججی در مسجد جامع زرین‌شهر اظهار کرد: مدافعان حرم در اوج مظلومیت از حریم و ارزش‌ها دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه نسل جوان ما همانند دوران دفاع مقدس و چه‌ بسا بیشتر به دفاع از آرمان‌ها می‌پردازند، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام جان خود را فدا می‌کردند تا ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمنان نیفتد و اکنون نیز جوانان همین مرزوبوم با فدا کردن جان خود از حریم و ارزش‌های اهل‌بیت(ع) صیانت می‌کنند.

فرمانده لشکر زرهی 8 نجف اشرف با تأکید بر اینکه صدور آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران دیگر محدود به مرزهای جغرافیایی نیست، متذکر شد: شکی نیست که اگر دشمنان و عناصر داخلی آن‌ها کارشکنی نکنند، طولی نخواهد کشید که سراسر جهان مملو از روحیه استکبارستیزی خواهد شد.

وی با اشاره به نقش کشورهای منطقه در تحولات سوریه خاطرنشان کرد: دولت آل‌سعود یک‌ زمانی در دوران دفاع مقدس به حمایت از جنایتکاری چون صدام پرداخت اکنون هم در جای‌جای منطقه به‌ جای اینکه در مقابل استکبار صف‌آرایی کند در صدد نابودی کشورهای اسلامی چون سوریه، یمن و فلسطین است.

رشیدزاده با بیان این مطلب که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی به خاطر درایت رهبر معظم انقلاب و توان بالای بازدارندگی کشورمان در مقابل دشمنان است، یادآور شد: نحوه شهادت جوانانی نظیر شهید حججی ثابت که هیچ شخص خارجی و داخلی نمی‌تواند ملت شجاع ایران را از جنگ با دشمن بترساند.

فرمانده لشکر زرهی ۸ نجف اشرف یادآور شد: امروز عده‌ای منفعت خود را در دین زدایی در جامعه می‌بینند و برای رسیدن به این هدف شوم خودشان از انجام هیچ کاری ابایی ندارند.

وی با تأکید بر اینکه جامعه امروز ما هم‌ دست کمی از خط مقدم‌های سوریه ندارد خاطرنشان کرد: هر شخصی در هر میدانی بتواند گره‌ای از کار یک مسلمان رفع کند و مظلومی را از ظلمی نجات دهد و در زمینه احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر در جامعه گام بردارد به‌ طور یقین به سعادت خواهد رسید.
ارسال نظرات