خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد

شهید «حججی»ها مایه افتخار ملت شریف ایران هستند نه شیفتگان غرب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: شهید «حججی»ها مایه افتخار ملت شریف ایران هستند نه افرادی که شیفته غرب و فرهنگ آن هستند و برای گرفتن عکس سلفی با خانم موگرینی از هم سبقت می گیرند.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۶۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
شهید «حججی»ها مایه افتخار ملت شریف ایران هستند نه شیفتگان غرب

حجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند ضمن گرامیداشت 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اظهار داشت: آزادگان به عنوان یکی از ارزشمندترین سرمایه های نظام هستند که سال‌ها در رنج اسارت و زندان های مخوف بعث عراق بودند اما اسیر هوای نفس نشدند و آزادمرد و با عزت زندگی کردند.

وی اضافه کرد: آزادگان غیور با صبر و استقامت، ایمان و ولایت‌پذیری در دفاع مقدس و اسارت در مقابل استکبار ایستادند و امروز نیز همچنان استوار در برابر دشمنان می‌ایستند و ترفندهای آنها را از قبیل تحریم، فتنه، تهاجم فرهنگی و... را خنثی می‌کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با تأکید بر حفظ روحیه انقلابی تصریح کرد: نسل جوان ما به خصوص دانش‌آموزان، دانشجویان و طلبه‌ها تا روحیه انقلابی نداشته باشند در مقابله با دشمنی های دشمنان به خصوص آمریکا موفق نخواهد شد .

وی ادامه داد: در این ایامی که در آستانه سالروز بازگشت آزادگان دلیر و سرافراز به میهن هستیم شاهد شهادت مظلومانه شهید مدافع حرم «محسن حججی» بودیم که با صلابت و مقاومت خود جبهه های مقاومت و رزمندگان اسلام به خصوص ملت شهیدپرور ایران را روسفید کرد.

شیرزادی گفت: شهید «حججی»ها مایه افتخار ملت شریف ایران هستند نه افرادی که شیفته غرب و فرهنگ آن هستند و برای گرفتن عکس سلفی با خانم موگرینی که با دشمنان این نظام همراهی می کنند از هم سبقت می گیرند و در پرونده خود لکه ننگ و سیاهی به وجود می آورند.

وی خاطرنشان کرد: مایه افتخار ما شهیدان هستند که همچون شهید مدافع حرم «محسن حججی»، زمانی که در اسارت جنگجویان داعشی بود هیچ گونه ترسی در چشمان او دیده نمی شد و سرتا پا شجاعت، دلیری و روحیه مقاومت بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات