خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان با تأکید بر توسعه کلاس‌های اشتغال و حرفه‌آموزی گفت: فراگیری فعالیت‌های اشتغال و حرفه‌آموزی در سطح زندان‌های استان، زمینه اشتغال زندانیان را در هنگام آزادی فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۹۰۵۸۸۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶

لزوم فراگیری فعالیت‌های اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کارگروه تخصصی  اشتغال و حرفه آموزی   با حضور مدیرکل، روسای زندان‌ها، مسئولان اشتغال و حرفه‌آموزی زندان‌های  استان در سالن کنفرانس اداره کل زندان‌های همدان برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های همدان در این کارگروه بر توسعه کلاس‌های  اشتغال و حرفه‌آموزی تأکید کرد و اظهار داشت: فراگیری  فعالیت‌های اشتغال و حرفه‌آموزی در سطح زندان‌های استان، زمینه اشتغال زندانیان را در هنگام آزادی فراهم می‌کند.

حسن محمد یاری با تأکید بر برگزاری کمیته‌های فرعی اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌های استان افزود: کمیته‌های فرعی در زندان‌های استان باید به صورت منظم برگزار و گزارش برگزاری این کمیته‌ها به اداره کل ارسال شود.

مسئولین اشتغال و حرفه‌آموزی  در ادامه  این جلسه، پیرامون موضوعات مختلف مربوط به اشتغال به بحث و تبادل نظر پرداخته و جزئیات آن را بررسی  کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات