خبرهای داغ:
مسئول بسیج ادارات استان همدان گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند خط بطلانی باشد در تحرکات مذبوحانه ای که اخیرا در سطح منطقه توسط آمریکای شیطان بزرگ انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۷۴۱۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
احد امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان کرد: ما همواره باید قدردان نعمت وجودی انقلاب و همچنین قدردان امام(ره) باشیم، امامی که سیل حرکت جهان را دچار دگردیسی و تحول کرد و با یک ابتکار زیبا روز قدس را طراحی و به آحاد مسلمین معرفی کرد.

وی با اشاره به روز قدس اظهار داشت: امام(ره) این روز سرنوشت ساز، تاریخی، اثربخش و انگیزه بخش را برای ادامه حرکت همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان قرار دادند.

مسئول سازمان بسیج دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه اضافه کرد: آخرین جمعه ماه رمضان که در حمله سربازها به اردوگاه استکبار جهانی به سرکردگی اتاق فکرهای مسئله دار و مشکوک دول مرتجع عربی به سرکردگی رژیم منحوس وهابی عربستان و حکام فاسد آن که ولیدهای واقعی شیطان هستند به یک موج خروشان و یک جوشش میلیونی جمعیت آگاه، بیدار و بصیر تبدیل شده است.

وی ادامه داد: مسلمانان و مردان و زنان همیشه بیدار این سرزمین امام زمانی که تربیت شده مکتب سیدالشهدا(ع) هستند به رهروی و پیروی از امام(ره) در آخرین جمعه ماه رمضان جمع شده و روز قدس را گرامی می‌دارند.

امیری تصریح کرد: ما باید همیشه جواب این یاوه سرایی ها و تهدیداتی که علیه کشور ما و شیعیان ما انجام می شود را با مشت محکم پاسخ بدهیم و آن هم قدرت نرمی است که در سینه های مردم این سرزمین نهفته شده است.

وی عنوان کرد: زمانی که مردم در قالب شعارهای اساسی و بنیادی فریاد برمی‌آورند، لرزه به اندام استکبار می اندازد.

مسئول سازمان بسیج دستگاه های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: باید در این مراسم با اقتدار حضور یابیم تا عزت و عظمت مسلمین به دنیا ثابت شود و ریزه خواران خوان سران مرتجع عرب بدانند که این مردم برای اهداف و امام خود برای تأثیرگذاری در روند پیشرفت در انقلاب خود و در انقلاب های دنیا و محوریت برای آزادگان جهان از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

وی ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در روز قدس ابراز داشت: جامعه مخاطب ما کارمندان بسیجی، ولایت مدار و به ویژه مدیران انقلابی فهیم استان همدان است و تقاضای ما این است که با آگاهی و با مشارکت جمعی و با تأسی از فرمان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) یک حضور پررنگ در همین جمعه در خیابان های شهر و استان خود داشته باشیم تا مشت محکمی بر یاوه گویی های استکبار جهانی باشد.

امیری خاطرنشان کرد: به طور قطع حضور مردم و کارگزاران فهیم و فرهیخته نظام در راهپیمایی روز قدس می تواند خط بطلانی باشد در تحرکات مذبوحانه ای که اخیرا در سطح منطقه توسط آمریکای شیطان بزرگ انجام می‌شود و باید برای مقابله با طراحی های شوم آنان حضور خود را منسجم‌تر از گذشته داشته باشیم که مطمئن هستیم این جمعه نیز به یک کارنامه زرینی در کشور پهناور جمهوری اسلامی ایران به ویژه استان همدان تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات