فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت‌وگو با «بسیج»:

محرومیت‌زدایی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی هدف اصلی اردوهای جهادی است

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه هدف اصلی از برگزاری اردوهای جهادی بسیج را محرومیت زدائی از روستاها و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۲۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
سرهنگ پاسدار علی نیک یاد صبح امروز در مراسم بدرقه جهادگران بسیجی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، هدف اصلی از برگزاری اردوهای جهادی بسیج را محرومیت زدائی از روستاها و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این نوع فعالیت‌ها علاوه بر محرومیت زدائی از چهره برخی مناطق، روحیه کار و تلاش گروهی را نیز ترویج می کند.
 
وی بیان کرد: اکنون حدود ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی گذشته و هنوز بسیاری از مناطق محروم از برخی امکانات و خدمات مورد نیاز بی‌بهره هستند.
 
وی افزود: فلسفه برگزاری این اردوها درک مشکلات مردم مناطق محروم و انتقال آن به مسئولان جامعه است، ضمن آنکه جهادگران بسیجی که باید بعنوان مدیران آینده نقش ایفا کنند با علم به مشکلات مردم در تصمیم گیری‌های خود به موقع و مناسب عمل خواهند کرد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهار کرد: ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و بیان دغدغه‌ها و مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط جهادگران بسیجی، از دیگر اهداف برگزاری این اردوهاست که پیام انقلاب را تا دورترین مناطق به مردم می رساند.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها