جهاد و خدمت دانش‌‌آموزان بسیجی در روستاهای طرقبه شاندیز

اردوهای جهادی بسیج دانش آموزی در راستای محرومیت‌زدایی و خدمات رسانی به مردم و در قالب اعزام ۲ گروه جهادی برادران و خواهران بسیجی به روستاهای این شهرستان آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۰۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، طی این طرح بسیجیان دانش آموز طرقبه شاندیز نسبت به تعمیر و رنگ آمیزی مدارس، برگزاری کلاس هاس تقویتی آموزشی و فعالیت های فرهنگی در روستاهای طرقبه و شاندیز اقدام می‌کنند.

بسیج دانش آموزی خواهران طرقبه شاندیز طی ۱۵ روز با حضور بیش از ۲۵ نفر از بسیجیان در روستاهای شاندیز خدمت رسانی اعم از فعالیت‌های ورزشی، آموزش‌های فرهنگی و هنری، توسعه فعالیت‌های آموزش قرآن مخصوص کودکان و همچنین آموزش ساخت صنایع دستی مانند نمددوزی و سایر هنرهای دستی را در قالب اردوی جهادی ارائه کردند.

بسیج دانش آموزی برادران نیز به مدت ۱۰ روز در مدارس روستایی سطح شهرستان طرقبه شاندیز با حضور ۵۰ نفر از بسیجیان نسبت به برگزاری اردوی جهادی با محوریت محرومیت‌زدایی از این روستاها اقدام کرده است.

طی این اردو و با تعاملاتی که با آموزش و پرورش شهرستان انجام شد مدارس قدیمی در سطح روستاهای محروم مورد مرمت و بازسازی و همچنین دیوار نویسی و رنگ آمیز قرار گرفت.

گفتنی است؛ مرمت خانه بهداشت روستا و همچنین جمع آوری محصولات باغی روستاییان نیز در دستور کار آینده این گروه جهادی قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها