خبرهای داغ:
امام جمعه فلاورجان:

خالی بودن قلب و درون از تقوا با فتنه‌های دنیوی پر می‌شود

: یکی از این عوامل این است که انسان باید در جامعه زندگی کند و با کسی هم‌نشین و دوست باشد که رفتار و اخلاق آن در او تأثیر مثبت بگذارد؛ کسی که دوستی ندارد اندوخته‌ای ندارد و دوست خوب سپرده و گنجی برای او است.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۵۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان،حجت‌الاسلام محمد قدوسی درخطبه‌های نماز جمعه این هفته فلاورجان با اشاره به برجام بیان داشت:مراکز نظامی هرکشوری حریم خصوصی آن کشور است،ملت سرافراز ایران اسلامی به تبعیت از رهبری به هیچ کس اجازه نخواهد داد دخالتی در امور نظامی داشته باشد، مسؤولان نیز تکیه بر توان داخلی را فراموش نکنند و در مقابل فشارها واکنش صریح و قاطع نشان دهند.

قدوسی با اشاره به فرمایشات رهبری درجلسه تنفیذ مبنی برتوصیه به رئیس‌جمهورودولت دوازدهم افزود باید شخصی در کابینه حضور یابد که ساده‌زیست و توانمند باشد،نمایندگان مجلس باید توصیه‌های رهبر انقلاب را در انتخاب وزرا و رأی اعتماد به آنان مورد توجه قرار دهند ودولت هم اجرای احکام اسلام ناب محمدی وشایسته‌سالاری رامبنای کارخود قرار دهد.

امام جمعه فلاورجان درادامه با اشاره به بازگشت افتخارآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در25 مرداد 66 گفت: آزادگان، آزاد مردانی ازسرزمین غیرت و مردانگی و ایثار بودندومبانی اسلامی را برای لحظه‌ای به فراموشی نسپردند و آزاد زندگی کردند، الگوهای مقاومت و ذخیره‌های انقلاب بودند و گنجینه‌های ارزشمندی هستند که در انقلاب اسلامی می‌درخشند و نمونه‌ای الگو برای جوانان هستند.

قدوسی با اشاره به 23 مردادماه سالروزپیروزی قهرمانانه حزب‌الله لبنان درجنگ23 روزه در سال 85 افزود: حرکت عظیم حزب‌الله لبنان از زمان امام موسی صدر و شهید چمران تحت نهضت حرکت محرومان به‌ عنوان الگویی برای مستضعفان عالم بود، درس بزرگ این پیروزی این بود که حرف اول و آخر در مقابله با دشمنان اسلام مقاومت است.

وی خاطرنشان کرد: نسخه‌ حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه در مقابل رژیم صهیونیستی عمومی است و در جنبه‌های دیگر نیز کاربرد دارداگر تقوا در سرزمین وجود انسان شکل بگیرد دیگر از وسوسه‌های شیطانی خبری نیست چراکه انسان متقی ارزشش از همه عالم بیشتر است و سرمایه‌ای جاودان برای هر فردی است.

وی با اشاره به روایتی از امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) افزود:خالی بودن قلب و درون ازتقوابا فتنه‌های دنیوی پرمی‌شود، باید مواظب بود که درون این دره‌های هولناک گرفتار نشویم و این با عنایت الهی و توسل به ذات الهی مقرر خواهد شد.

امام‌ جمعه فلاورجان درپایان با اشاره به مهم‌ترین عوامل تشکیل جامعه اسلامی تصریح کرد:یکی ازاین عوامل این است که انسان باید درجامعه زندگی کندوبا کسی هم‌نشین و دوست باشد که رفتار واخلاق آن دراوتأثیر مثبت بگذارد؛کسی که دوستی ندارد اندوخته‌ای ندارد ودوست خوب سپرده وگنجی برای اواست.

 

 

 

 

ارسال نظرات