خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

تغییر سبک زندگی اسلامی مهمترین هدف آمریکا در جنگ نرم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: مهمترین هدف آمریکا در جنگ نرم تغییر سبک زندگی اسلامی و انقلابی به سبک زندگی سکولار غربی است.
کد خبر: ۸۸۹۵۴۸۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
تغییر سبک زندگی اسلامی مهمترین هدف آمریکا در جنگ نرم
حجت‌الاسلام محمدولی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به سبک زندگی غربی اظهار داشت: سبک زندگی آمریکایی همه اعمال را مباح می داند و هیچ گونه محدویت را در چهار چوب دین و شریعت قابل قبول نمی‌داند در حالی که شریعت، اعمال را در چهار چوب واجب و حرام و یا مستحب و مکروه تقسیم بندی می کند‌.

وی گفت: جلوه های نا مبارک تجمل گرایی و اشرافی گری در جامعه ما خود نمایی می کند؛ جامعه ای که معارف ناب اسلام و تمدن کهن ایرانی را داراست .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: در سبک زندگی فقط اسراف و هدر دادن نعمت های الهی مطرح نیست بلکه رواج فرهنگ آن موجب توسعه آسیب های جبران ناپذیرمی شود.

وی با اشاره به اینکه تقلید از غرب فاجعه ای برای سبک زندگی اسلامی ایرانی به‌شمار می آید، گفت : غربی‌ها می‌خواهند روش‌های زندگی و سبک و سلوک زندگی خود را به دیگر ملت‌ها تحمیل کنند.

دارابی با بیان اینکه امروز تمدن غربی یعنی مظهر کامل زورگویی و تحمیل تجمل گرایی عنوان کرد: روی آوردن به تمدن و سبک زندگی غربی یعنی فاجعه و ضرر فاجعه ای که برخی مواقع قابل جبران نیست.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی ریشه در قرآن دارد، گفت: مهمترین هدف آمریکا در جنگ نرم تغییر سبک زندگی اسلامی و انقلابی به سبک زندگی سکولار غربی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار افزود : حیا، غیرت، عفت و پوشش چهار ستون زندگی دینی است که در مقابل سبک زندگی آمریکایی باید به آنها توجه داشت.

وی گفت: تلاش تمام انبیاء تربیت انسان بوده است بنابراین انسان موجودی اجتماعی و از طرفی اشرف مخلوقات است و تلاش انبیاء الهی برای این بوده که انسان را به صراط مستقیم دعوت کنند و انسان در این مسیر حرکت کرده و به سعادت برسد.

دارابی افزود: تنها خواست انسان رستگاری و فلاح و نجاح است و زندگی با امنیت روانی و اخلاقی معنا پیدا می‌کند.

وی در ادامه به معیارهای اصیل و تکنیک های سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: نهج البلاغه، قرآن کریم، ترویج فرهنگ زندگی ائمه معصومین (ع) در زندگی و ارتباط با قرآن از جمله این معیارها است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار خاطرنشان کرد: یکی از کلیدی‌ترین درس‌های سبک زندگی همان نهج البلاغه حضر ت علی (ع) است که توصیه به رعایت تقوی و نظم در زندگی می‌کند.

وی با بیان اینکه رعایت نظامات اسلامی از تقوی و پرهیزگاری نشأت می گیرد، خاطرنشان کرد: قر آن کریم بهترین الگو را زندگی پیامبر(ص) معرفی می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات