خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

عده ای در زیر و بم روزگار رنگ می بازند/ مایه امید به نسل امروز از گذشته بیشتر است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: عده ای که علم، تجربه و سن و سال زیاد دارند اما در زیر و بم روزگار رنگ می بازند اما دشمن روی بسیاری از نوجوانان و جوانان نمی تواند هیچ تاثیری بگذارد .
کد خبر: ۸۸۹۵۰۲۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در جمع فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی اظهارداشت: نوجوانی آغاز دوره پا گذاشتن به عرصه مسئولیت است.

وی عنوان کرد: نوجوان آرمان های مقدسی دارد که آن آرمان ها نقشه راه زندگی و گنجی است که باید از آن نگهداری شود.

عبادی با اشاره به آسیب های بر سر راه نوجوانان افزود: اهم آسیب ها همنشینی و ارتباطات ناسالم است که آرمان های بزرگ را زمین گیر می کند.

وی با بیان اینکه در روایت از اما صادق(ع) داریم که برای همنشینی سه شرط گذاشتند ادامه داد: با کسی همنشین شوید که دیدارش شما را یاد خدا بیندازد و وقتی لب به سخن باز می کند شما را از علم بهره مند کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: همنشین شما کسی باشد که عمل، رفتار و اخلاق او شما را به شوق آخرت و لقاء الله بیندازد. این ارتباطی سودمند است چون به عمر شما برکت می دهد و وقتتان ضایع نمی شود.

وی با بیان اینکه اندیشه ها و آرمان های خود را حفظ کنید خطاب به دانش آموزان گفت: نشانه کمال سن زیاد نیست بسیار نوجوانانی هستند که رفتار و اعمالشان مثال زدنی است. در طول تاریخ نوجوانانی بصیر و هوشیار با اراده قوی و دارای تفکر بسیجی همچون شهید فهمیده بسیار داریم.

عبادی خاطرنشان کرد: عده ای که علم، تجربه و سن و سال زیاد دارند اما در زیر و بم روزگار رنگ می بازند اما دشمن روی بسیاری از نوجوانان و جوانان نمی تواند هیچ تاثیری بگذارد .

آرمان های انقلاب امروز حجت تمام شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آنچه امروز حاصل می شود مایه امیدش از گذشته بیشتر است افزود: چیزی که امروز به صورت تجربی برای جامعه ما پیش آمده اول انقلاب شعار و تئوری بود و مردم ایستادگی کردند.

وی اظهارداشت: امروز با اندک دقتی در می یابیم که آن شعار امام(ره) که فرمودند " آمریکا شیطان بزرگ است" یک تابلوی خطا ناپذیر است.

عبادی با بیان اینکه تمام آرمان های انقلاب امروز سخن تمام شده است گفت: شعار های امام و آرمان های انقلاب برای نجات نوع بشر است و امروز فهمش برای همه میسر و برای جامعه ما و نسل آینده بسیار امیدوار کننده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار