خبرهای داغ:
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند خبر داد

برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت دهه کرامت در نهاوند

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی به مناسبت دهه کرامت در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۲۰۹۸
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با برکت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام هشتم شیعیان جهان امام رضا (ع) «دهه کرامت» واحد امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان اقدام به برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع دهه کرامت کرده است .

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به همت این اداره و از حدود یک ماه پیش به صورت اختصاصی هنرمند این شهرستان خانم «زهرا مرادی» سفارش داده شده است.

محمود مصباح افزود: از این هنرمند خواسته شد که به خلق آثاری با موضوع مقام شامخ امام هشتم شیعیان و خواهر گرانقدر ایشان شامل ابعاد شخصیتی و رفتاری آنان، سبک زندگی، رفتار و خصوصیات فردی و اجتماعی، سرگذشت و زندگی نامه این 2 بزرگوار بپردازد.

وی ادامه داد: از دیگر موضوعات این نمایشگاه آداب، سنن و مراسم برگزار شده توسط مردم و عرض ارادت آنان به امام رضا(ع) و خواهر گرامی ایشان است.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند ابراز داشت: ما امروز مفتخریم که افتتاح کننده این نمایشگاه باشیم که خالق آثار به نمایش در آمده در آن با عشق و علاقه و با تمام وجود به خلق آن پرداخته است .

گفتنی است؛ آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه در قطع 50*70 بوده و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 9 الی 12 و 15 الی 20 برای بازدید از آن به محل برگزاری واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان دانش، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) نهاوند مراجعه کنند.

این نمایشگاه شامل 40 اثر نقاشی و گرافیک از خانم «زهرا مرادی» در تکنیک‌های آبرنگ ، کلاژ، نقاشی نقطه ای، نقاشی با کامپیوتر و... است که از سوم مرداد ماه به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات