خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از اعزام ۷۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان همدان در دهه کرامت خبر داد و گفت: برنامه‌های دهه کرامت در یک هزار و ۳۰۰ مسجد و با همکاری هیئت های مذهبی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۹۱۶۵۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام‌ علی‌ دشتکی در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و بیان اینکه باید از این فرصت‌ها در راستای تبیین شعارهای دینی و تحکیم اصول دینی استفاده کرد، گفت: تعمیق باورهای دینی و ارتقای معرفت دینی با استفاده از این فرصت‌ها امکان‌پذیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها نهایت بهره را برد کمااینکه دهه کرامت نیز از ظرفیت‌های بزرگ در این زمینه است، گفت: مساجد، هیئت‌های مذهبی، مبلغان، کانون‌ مداحان و شورای مذهبی از ظرفیت‌های مهم در راستای تعمیق باورهای دینی است.

وی از اعزام ۷۰۰ مبلغ به نقاط مختلف استان همدان در دهه کرامت خبر داد و با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت در ۱۳۰۰ مسجد و با همکاری هیئت های مذهبی برگزار خواهد شد، گفت: ۲۵۰ موسسه‌ قرآنی و ۵۰ کانون تبلیغی نیز برنامه‌های دهه کرامت را برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان همدان در راستای هم‌افزایی و انجام برنامه‌های متنوع استفاده کرد، گفت:باید متناسب با اولویت‌های تبلیغی از ظرفیت‌های محتوایی بهره برد.

حجت الاسلام دشتکی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها باید اولویت‌های تبلیغی خود را اعلام کنند، گفت: ایجاد نشاط عمومی باید در اولویت برنامه‌های دهه کرامت قرار گیرد.

وی نشاط اجتماعی با نگاه دینی را موجب سلامت روح و روان فرد و در نتیجه سلامت جسم و جامعه برشمرد و بابیان اینکه باید تشکیل گروه‌های مردمی تقویت شود، عنوان کرد: باید ارتقای معرفت دینی را در جامعه نهادینه کرد چراکه هر اندازه کاهش آسیب‌ها و مقابله با توطئه‌های دشمنان بیشتر باشد شاهد ارتقای معرفت دینی خواهیم بود.

حجت الاسلام دشتکی با تاکید بر عمومی و فراگیر کردن جشن‌ها و برنامه‌ها در مناسبت‌ها، ادامه داد: همزمان با دهه کرامت ۳ هزار برنامه در استان همدان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در هر شهرستان یک برنامه‌محوری برگزار خواهد شد، عنوان کرد: در دهه کرامت باید حداقل یک کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها برگزار شود چراکه کرسی‌های آزاداندیشی نقش بسزایی در بصیرت‌افزایی جوانان دارد.

ارسال نظرات