خبرهای داغ:
عضو بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس

مدافعان حرم دنباله رو راه شهدای دفاع مقدس هستند/ نابودی اسرائیل نزدیک است

محمودی گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم، شهدای هشت سال دفاع مقدس برای امنیت جامعه و حفظ اسلام جنگیدند و امروز مدافعان حرم دنباله رو راه آن ها هستند
کد خبر: ۸۸۹۰۷۰۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور  عضو بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای شهرستان خوروبیابانک در حسینیه اعظم شهر خور امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون رشادت ها و خون شهدا دانست و افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم، شهدای هشت سال دفاع مقدس برای امنیت جامعه و حفظ اسلام جنگیدند و امروز مدافعان حرم دنباله رو راه آن ها هستند.


عبدالمحمود محمودی داعش را زائیده توطئه های آمریکا و عربستان دانست و افزود: مدافعان حرم در عراق و سوریه تیر و ترکش داعشی ها نثار جانشان می شود و در کشور خودمان عده ای خود فروخته با زخم زبان به آن ها اهانت می کنند.


وی افزود: آمریکا و صهیونیست دنبال زمین زدن تفکر عاشورایی در بین مردم ایران هستند، مدافعان حرم که در سوریه عراق فلسطین و یمن پیشانی بند یا حسین بر پیشانی بسته اند دور تا دور اسرائیل را گرفته اند خیلی زود تر می توانند ریشه اسرائیل را بکنند.


رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا سردارانی بودند که سر دادند تا امروز ما سرافکنده نباشیم، به خاک و خون غلطیدند تا ما به خاک ذلت نیوفتیم، جوانان ما در برابر دشمن قد افراشتند که ما برابر دشمن سر فرود نیاوریم.


وی افزود: شهدا را مدافعان همیشگی ولایت دانست و تصریح کرد: شهدا قهرمانانی هستند که از نفس افتادند تا ولی فقیه از  نفس نیوفتد.


محمودی با اشاره به رشادت های جوانان غیور ایران زمین در هشت سال جنگ تحمیلی و بعد از آن برای حفظ آب و خاک میهن اسلامی گفت: شهدا برای اعزام به جبهه ها در شناسنامه خود دست بردند تا امروز ما امروز شناسنامه و هویت داشته باشیم، آن ها مردانی بودند که از همه چیز خود گذشتند تا ما به داشته هایمان افتخار کنیم.


وی با اشاره به ادعاهای پوشالی مدافعان حقوق بشر گفت: نامردانی که امروز دم از حقوق بشر می زنند کسانی اند که گلوله های خوشه ای را در اختیار عراقی ها قرار دادند، چرا آن زمان کسی دم از حقوق بشر نزد؟


جانباز هشت سال دفاع مقدس افزود: سلاح های میکروبی و شیمیایی و مین های ضد نفر جزو سلاح های ممنوعه بود ولی بعثی ها علیه جوانان ما استفاده می کردند، ایتالیایی ها در یک قرار داد ٩ میلیون مین به عراقی ها فروختند که هنوز هم مناطق ما الوده به مین است.


وی با اشاره به وضع تحریم های جدید علیه ایران گفت: عده ای به دروغ می گویند تحریم ها لغو شده، صنعت هسته ای را به پای دشمن ریختند اما مادر تحریم ها بعد از انتخابات علیه ایران تصویب شد.


محمودی با اشاره به اینکه دشمنی امریکا بر کسی پوشیده نیست گفت: همین اروپایی هایی که عده ای امروز سنگشان را به سینه می زنند مسبب شهادت بسیاری از جوانان ما بودند.


وی گفت: امروز بعضی مسئولان از مسند خود به عنوان طعمه استفاده می کنند، کسی در پست و منسبی مشغول به خدمت است اگر کم کاری کند، مدیون شهدا است و حق آن ها را ادا نکرده است.


عضو بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس تصریح کرد: امروز بزرگترین مبارزه با امریکا خدمت به مردم است، وزیر یا مسئولی که در خانه چند میلیاردی زندگی می کند از کجا می تواند بداند که قشر ضعیف جامعه چه مشکلاتی دارند.


وی خاطرنشان کرد: تنها کسانی می توانند از سیم خاردار دشمن عبور کنند که در سیم خار دار نفس خود گیر نکرده باشند، همه ما در مقابل شهدا مسئولیم، حجاب، اخلاق، رفتار، کسب و کار ما باید همان طوری باشد که شهدا برای حفظ آن خون دادند

ارسال نظرات