خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا:

عطر حضور شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در شهرضا می‌پیچید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرضا گفت: شهرستان شهرضا میزبان کاروانی است که با خود یاد و خاطره سال‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و ایثارگری‌ها را در گوشه و کنار شهرستان زنده می‌کند.
کد خبر: ۸۸۸۸۲۵۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، جواد داستانی در جلسه کمیته استقبال از شهدای این شهرستان، اظهارداشت: پیکر ۲۰ شهید دوران دفاع مقدس از روز جمعه ۲۳ لغایت ۲۹ تیرماه در قالب کاروان میثاق با شهدا در استان اصفهان تشییع می‌شود.

وی با بیان اینکه کاروان میثاق با شهدا، حامل ۹ تن از شهدای دوران دفاع مقدس که ۴ تن از آنان شناسایی شده و ۵ تن گمنام هستند، افزود: محل تجمع عمومی برای میزبانی از این کاروان شهدا، در ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه در میدان حر شهر شهرضا است و مردم شهیدپرور شهرضا بعد از آن، این کاروان را تا آستان امامزاده شاهرضا و گلزار شهدای شهرستان، بدرقه می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا بیان کرد: این چهارمین مرحله از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدا در شهرستان شهرضا در طول ۲ سال گذشته است.

وی اظهارداشت: حضور شهدا در هر منطقه سبب ایجاد برکت است و مردم شهرضا نیز بارها با حضور پرشور در اینگونه مراسم‌ها، قدردانی خود از شهدا و ولایتمداری و پایبندی به ارزش‌های متعالی انقلاب را ثابت کرده‌اند.



ارسال نظرات