خبرهای داغ:
رئیس تأمین اجتماعی خوروبیابانک خبر داد:

۷۵ درصد جمعیت خوروبیابانک تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی

عزیزی گفت: چهارده هزار و ۵۵۰ نفر از جمیعت ۲۰ هزار نفری شهرستان خوروبیابانک در عنوان های بیمه شده اصلی، مستمری بگیر بازنشسته، از کار افتاده و بازمانده و افراد تحت تکفل آن ها از خدمات تأمین استفاده می کنند.
کد خبر: ۸۸۸۷۸۵۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خور:رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان خوروبیابانک ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی، هفته تأمین اجتماعی را به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان تبریک گفت و افزود: کارفرمایان شرکای تأمین اجتماعی به حساب می آیند و امیدواریم با کمک های همه جانبه همه اقشار در پرتو هم اندیشی، همدلی و تبادل تجربیات برای یافتن راهبرد و ساز و کار های لازم در دولت تدبیر و امید برای توسعه و پیشرفت میهن اسلامی به خصوص شهرستان بیش از پیش اهتمام ورزیم.

منصور عزیزی با اشاره به بهره مندی ۷۵ درصد جمعیت شهرستان خوروبیابانک از بیمه تأمین اجتماعی افزود: چهارده هزار و ۵۵۰ نفر از جمیعت ۲۰ هزار نفری شهرستان خوروبیابانک در عنوان های بیمه شده اصلی، مستمری بگیر بازنشسته، از کار افتاده و بازمانده و افراد تحت تکفل آن ها از خدمات تأمین استفاده می کنند.

وی با اشاره به پرداخت حقوق مستمری به مستمری بگیران شهرستان گفت: ماهیانه حدود ۱۳ میلیارد ریال در قالب تعهدات بلند مدت پرداخت حقوق مستمری بگیران شهرستان هزینه می شود.

عزیزی خاطر نشان کرد: اداره تأمین اجتماعی خوروبیابانک برای پرداخت کمک های کوتاه مدت مانند بیمه بیکاری، غرامت دستمزد و هزینه های پروتز و اوروتز و غیره ماهیانه ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت می کند.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان خوروبیابانک با اشاره به فعالیت ۷۰۵ کارگاه فعال در سطح شهرستان تصریح کرد: علی رغم اینکه درآمد سالیانه شعبه تأمین اجتماعی خور برای تأمین این هزینه ها تا این حد نیست اما برای ارائه خدمت به مردم عزیز حمایت های خود را دریغ نخواهیم کرد.



ارسال نظرات