خبرهای داغ:

برگزاری پیاده روی بسیجیان گردان کربلا شاهرود+تصاویر

پیاده روی بُرد بلند بسیجیان گردان کربلا جمعی تیپ پیاده 12 قائم(عج) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۸۷۴۶۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کاروان پیاده روی بسیجیان شهرستان شاهرود متشکل از گردان کربلا،گردان فاتحین از تیپ پیاده ۱۲ قائم(عج) مردم پایه استان سمنان در پیاده روی بُرد بلند به مدت سه روز شرکت کردند.

سروان پاسدار رضوانی مسئول آموزش عملیات گردان پیاده بسیج کربلا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت:تمام هدف بسیجیان خدایی است و با جان و دل برای دفاع از اسلام تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: ما روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۵ از سپاه شاهرود به سمت اردوگاه قدس سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه علی آبادکتول و حضور در نمازجمعه شهر فاضل آباد حرکت کردیم ،سختی راه را در چهره این بسیجیان ندیدم زیرا در هوای باران،گرمای طاقت فرسا ،جاده های پرپیچ و خم ذره ای در چهره این رزمندگان خستگی ندیدم،با ذکر یا حسین و لبیک یا زینب توان و قوت می گرفتند.

رضوانی یاد آور شد: مدافعان حرم مظلوم هستند و به فرموده مقام معظم رهبری ،شهدای مدافع حرم اجر دو شهید را دارند،از مردم ولایتمدار ایران اسلامی می خواهم که حامی و پشتیبان مدافعان حرم باشند.

لازم به ذکر است این کارون پیاده روی بسیجیان جهت حمایت از مدافعان حرم از شهرستان شاهرود از توابع استان سمنان به سمت شهرفاضل آباد حرکت کردند و در مسیر در روستای محمدآبادکتول توسط شورای اسلامی و پایگاه مقاومت بسیج و اهالی روستای محمدآبادکتول میربانی به عمل آمد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار